Spring naar bijdragen

Ok dan. Meeting??? Ja, leuk


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ari,

Je raakt met je opmerking wel doel.

Ik denk inderdaad: wat moeten die mensen die elkaar al lang kennen en al drie of vier keer geweest zijn
en evt. mailen of zelfs elkaar bij nood bellen (enz.) nu nog komen doen voor de nieuweren? Wat is de meerwaarde daarvan voor het AdB gebeuren?

Zijn er eigenlijk jubilarissen, die alle 4 de keren geweest zijn, ik kan er één bedenken: ANNA ! Wie weet
er nog meer, ik was er de eerste keer nl. niet bij, mijn zoon was jarig ( o die verdomde afhankelijkheid
van moeders van hun kinderen toch ook.........:D).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik (her)ken m Houtje
ik loop net naar de markt voor bloemen
idee van Tas dat aansloeg
maar vond ze te duur.
Nu moet ik nog een keer omdat na 16 uur
alles voor de helft gaat en dat betekent
dus dat ik het me waard vind dat ik uit de
restjes ga kiezen voor de helft.
Maar misschien dan wel 2 bossen of mooie plant, dat dan weer
wel hoor, want liever niks dan niet mijn smaak.
Maar oei wat zit dat diep he
ik ken zat (mannen) die de duurste bossen kopen
en dan denk ik : zeker iets goed te maken!
vooroordelen, ....ik?? Nee joh
nou gauw weg anders zijn die bloemen
ook nog weg
en ik vette pech
doei Jane

Nou wat ik nu weer heb, ik heb geantwoord op een dagdraadposting van Houtje
en ben hier verzeild geraakt, ra ra hoe is dat nou mogelijk? Ik lijk Drup wel die was gisteren ook helemaal verdwaald. Nou ik kan niet plakken enz dus helaas pindakaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Hout,

Ik was erbij in Utrecht, Enschede, Deventer en Amersfoort. Anna was niet in Enschede. Maar ik voel me geen oudgediende meer, daarvoor ben ik te weinig op het forum en daardoor weinig bekend. Ik ben geen meerwaarde (meer) voor het forum, slechts een af en toe meekijker. Dat jij me je niet herinnert zegt genoeg..:):):brokenheart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik dan, lieve Houtje?
Voor mij toch ook de 4de keer en ik ben korter op het forum dat jij. :P:D


Maakt allemaal niet uit, waar wil diegene die mij in haar/zijn autootje wil meepikken zich even melden.
Anders ben ik (uiteraard - ook ex-Belgen zitten op de knip) bereid met enige mensen samen een taxi te nemen vanaf Deventer Centraal NS.
Delen is niet alleen helen, maar ook minder betalen p.p. ;)


knuffies voor iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier bijna zetzelfde woman:

Is er niemand die in mijn auto wil rijden of ons op wil pikken?

Naja een begeleider en hulpmiddel mag altijd mee met Valys dus zal kijken of ik mijn installatie op de scoot kan vastbinden. Was eigenlijk niet van plan die mee te nemen maar op mijn rollator past hij niet.

Verheug me erg op je show dus hoop dat we antwoord krijgen op onze vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja woman wat ik gezien heb was erg mooi maar nu doggys, wij, de installatie en de salades.

Dit gaat Valys nooit doen. Maar ben nooit voor een gat te vangen. Mag ook nog een stuks bagage meenemen. Dus een grote koffer hahaha want het formaat staat er niet bij. Zal morgen ff meten of de installatie in de koffer kan. Banjo gaat in het mandje van de scoot dus is geen handbagage meer. Zowie is wel handbagage dus wat je meer mee wil nemen prop(ik denk dan aan je kleding)je gewoon in een rugzak of in de koffer van mij.

Nu maar hopen dat de salades niet gaan lekken op de installatie want zou het zonde vinden van de show en dat ding zet ik daar dan wel bij grof vuil hahaha.

Nee komt kee meis en anders maar geen eten mee, we slepen al genoeg. Verheug me er in elk geval weer op en hoop dat je lekker vroeg hier bent voor de koffie en dan zien we wel. Had je een pb gestuurt met adres en telefoonnummer. Dus Als je wil kunnen we iets afspreken en ik Valys reserveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos,
niet zo ongeduldig joh
BamBam is op vakantie in verweggistan
ik denk dat ze de pb's verstuurt als ze terug is
Jij hoeft niet superver te reizen en de kosten zullen te verwaarlozen zijn,
Tactive stelt de locatie ter beschikking en koffie/thee
en verder kunnen we zelf allemaal iets te eten meenemen
ik weet niet of BamBam dat verdeelt of dat er een intakelijst komt
maar dit forum is openbaar dus wordt er geen stad of lokatie genoemd
ter bescherming van ons tegen vreemden, das logisch toch?
De tijden zijn ergens al genoemd, iets van 13-16.30 of wat eerder/later,
anderen reizen uren dus kan het geen hele dag worden heb ik begrepen.
Nou meer weet ik ook niet, ook niet wanneer BB terug is, maar het
gaat helemaal goed komen, alleen de dag vrijhouden ok?
liefs Jane
en ja ik kan ook haast niet wachten wat sommigen betreft erg nieuwsgierig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drupje :)
Zowie kan ook op schoot, alleen heb ik geen reismand ofzo.....anders prop ik haar wel in een grote sporttas ofzo haha, ze laat alles met zich doen, komt goed.
Ja kleding kan in een kleine rugzak, het is niet groot maar wel erg zwaar.
En ik kom lekker vroeg, dan kunnen we eerst een bakkie doen en wat kletsen.
Gezellig !! Kijk er erg naar uit x
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bambam,

Bij dezen meld ik me af voor de meeting.

Julius: mijn motivatie om niet te gaan, komt volledig uit mijn eigen vrouwelijke brein. Ik vergeef je de generalisering, maar ach jij bent nog zo piepjong, als je wat ouder bent leer je wat meer te relativeren. (Haha, ik weet nog hoe ik het haatte als oudere mensen dit tegen mij zeiden).
Kop op jongen, je komt er wel. Ik wens je alle goeds.

Dat laatste zinnetje is ook bedoeld voor diegenen, die wel naar de meeting gaan. Ik hoop dat het een heel fijne dag zal worden met lekker weer. Veel plezier!

Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer thuis.
meeting kost nix. Tegen vlgd week ff afspreken wie wat meeneemt. Tactus regelt koffie en thee. Fris nemen we zelf mee en wat te snacken.
Adres krijg je via pb. Mocht ik je vergeten, stuur me dan ff pb. Ben nu druk met andere zaken dus help me ff herinneren. Doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal
meeting geeft wel een extra dimensie en misschien meer motivatie om door te gaan.
Dus ik denk er wel om te gaan.
Leef echter onder bijstandsnivo en zo'n reisje is gauw te duur voor mij.
Dus als ik met iemand mee kan rijden?
Ik hoor het graag.
ps jammer dat de moderator zoveel berichten verwijderd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieverds,
Ik kom en als ik geen lift kan krijgen, dan rij ik met de NS tot Deventer CS en neem dan een taxi. Als andere mensen deze vorm ook willen gebruiken, laat het dan weten. Samen een taxi nemen betekent: kosten delen. En dat scheelt dan toch weer een boel.
Ik wil best fris of koekjes meebrengen, versvoer kan nu eenmaal niet als je urenlang in het OV zit.

Houtje,
Jij gaat, heb ik begrepen, en Gem gaat niet. Vind je het leuk dat ik eerst naar jou toe kom? Dan kunnen we samen, al ben ik dan een zeer zwijgzame passagiere.

Laat van je horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op nou toch Hannah ik kan de bannen en vingertikken niet eens meer tellen maar vind dat niets met de meeting te maken hebben. Soms denk ik wel eens dat mijn inlegkruisje door de moderator is verwijderd,Dit is ons feest dus we gaan er wat van maken met ons allen toch? Vind dat dit alles echt even aan de kant moet.

Is kee woman want doe ik met Banjo ook alleen kan ik de installatie dan niet meer meenemen. Zal de saldades nog proberen maar dan vrees ik dat het ophoud. Naja als wij er maar zijn om een wedstrijdje te houden welke Spaanse het beste kan dansen. Gaat ADB maar zingen hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...