Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hallo allemaal. Een poos geleden heb ik mij afgemeld. Ik liet mij door een persoon een beetje " wegjagen". Dom van mij, LadyJane had mij nog wel gezegd dat niet te doen. Later bleek die persoon niet meer actief hier. Tja. Weer wat geleerd. Hier een wat roerige tijd achter de rug. Maar fijn dat ik weer terecht kan hier. Een ict- man van Tactus heeft mij met een omweg weer toegang gegeven. ( door bepaalde technische problemen ging aanmelden niet meer). Ik heb wel steeds meegelezen hier. En ook gezien dat er naar mij gevraagd werd ( superlief). Ik kon daar alleen niet op antwooden. Ik zal straks reageren op de persoonlijke berichtjes die er staan. Blij hier weer te zijn. Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Welkom terug Marjolijn. Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gezellig @Marjolijnwelkom terug Marjolijn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden