momo Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hallo lieve allemaal, Ik weet eigenlijk niet goed wat ik zoek...Ik zal zo beknopt mogelijk mijn verhaal doen. Ik Momo, 48 jarige vrouw. Bijna 2 jaar weduwe. Mijn man is overleden aan leverfalen. Hij is groot drinker geweest. En daarnaast zijn er meerdere factoren welke meespeelde. We waren zo'n 18 jaar samen. Ik ben vrij kort na zijn overlijden tegen iemand aangelopen. En daar zou ik in persoonlijk contact ook meer gedetailleerd op in kunnen gaan. Ik zette wel ?? bij zijn drank gebruik, maar geen alarmbellen. Tot hij na paar maanden iets losliet uit zichzelf.Ik vond dat al bijzonder dat hij het zelf aangaf, en ik alle vetrouwen in zijn ideeën. We zijn na ongeveer 7maanden gaan samenwonen in mijn huis.( Ook die situatie zal ik in prive gesprek toelichten). Nu 1 jaar verder na onze ontmoeting; Een lieve, leuke man met een omgang welke ik wenste. Maar de drank gaat wel steeds meer een probleem opleveren. Hij heeft een detox gedaan, verblijvende bij zijn moeder. Maar helaas hield dit geen stand. En hij wil het opnieuw doen. En heeft nu afspraak met verslavingszorg in de regio. En hoopt opnieuw op medicatie antabus, welke hij eerder via voormalig huisarts kreeg. Nou zo mijn verhaal zo kort mogelijk.. Ik geloof dat ik graag met lotgenoten ons gevoel zou willen delen !
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Welkom! Balen dat je voor de tweede keer de joker hebt. Drink je zelf ook af en toe? Zo lang hij zelf bezig is met plannen om te stoppen zou ik zeggen hoop doet leven 💪🏻💪🏻💪🏻
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden