renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen medeforummers.. Gisteravond vroeg mijn mandje in gedoken. Was bepaald niet fit. En helaas nog niet. Nu al uren wakker. Straks vanwege een akelig incident gisteren politie bellen. Ook voor advies. Dat soort grappen helpt ook niet echt om goed te slapen. Spookt constant door mijn hoofd. Hopelijk kan ik zo nog wat doezelen. En later vandaag weer een stukje opruimen/ ontspullen etc. Leidt ook af. Ik merk nu ik niks meer verdoof dat dat best van invloed is op de pijn. Moet ik nog echt mee leren omgaan.En zeker rond de klok van 5 uur moet ik echt bewust iets anders doen wat mijn volle aandacht vraagt. Dat helpt zeker ook. Dus goed voorbereid zijn voor die vaak nog lastige tijd. Maar ik ga het leren. En vanavond mijn lievelingsrecept maken. Kan ik me nu al op verheugen. Iedereen een mooie dag vandaag!!!!
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact met zwarte letters. Heb het maar weer eens, geheel gratis, goed gemaakt. Dagpact: renaldo61 stroumfke Marjolijn hub MaryArt, Maja en Marjolijn reageerden hierop 3
MaryArt Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Marjolijn hub MaryArt
Yvonne Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden Goedemorgen frummers. Nachtmerries.... wat is dat toch naar wakker worden. Helaas heb ik ze met grote regelmaat... Afijn, het ellendige gevoel zakt alweer. Jij hebt dus dubbel slecht geslapen @Marjolijn, en dat werkt dubbel door vandaag. Ik hoop dat je goede raad kunt krijgen. En dat de pijn toch ook langzaam maar zeker weer minder gaat worden. Een bakje eerst maar.
Yvonne Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Marjolijn hub MaryArt Yvonne
hub02 Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Geen druppel gisteren! Lekker genoten op het erf van een boerderij, zonnetje, veel beesten, frietjes en 4 fricandellen speciaal (meer niet, had niet veel honger) en bediening die goud waard is. Die mevrouw kwam de tafel afvegen. “Ik maak even de tafel schoon. Niet dat het helpt, want de rotzooi (van de bomen) valt er zo toch weer op. O jee, wat heb ik met die doek (nogal smoezelig) gedaan. Is volgens mij die waar ik de wc’s mee schoon maak”. En dat doodserieus, ik weet niet of iedereen daar tegen kan, maar daar heeft ze gewoon sch..t aan. Geen muziek, rust en een hoop vliegen. Hoort er bij, je zit zo te genieten daar dat je ze nog gaat leuk vinden ook. Straks weer naar huis. Ik mis nu mijn katten wel, ik ouwe seniele zak.
Yvonne Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Klinkt heerlijk allemaal @hub02, echt genieten dus. (op die frikandellen na dan 😄) En dat je je katten mist... niks mis mee hoor, dat toont alleen maar dat je een goed mens bent.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden