bumperjim Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Relax, misschien is ze gewoon haar telefoonoplader kwijt in de chaos. Ja, iedereen gaat achteruit. Sommigen lange tijd niet, en dan ineens toch...
Quinn Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Even tussen de lol door. Nachtpact: Reacher Marjolijn Kaatje 🌺 Quinn
Kaatjemama Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Morgen even bellen om een afspraak te maken om onze bootje in het water te leggen. Super leuk natuurlijk leukste tijd van het jaar heerlijk weer varen.we hebben onze bootje al een paar jaar zat ineens te denken dat ik me weinig keren kan Herinneren dat we geen wijntje bij ons hadden.🧐 Zal wel even schakelen worden vooral als we vrienden tegen komen. Ga gewoon me koelkast voorraad radel 0.0 neerleggen.En niet volproppen met kazen wordt ect luxe probleem ik weet het maar ben gewoon al met deze dingen bezig omdat ik het heel graag wilt volhouden 😅 rapilos reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 9 uur geleden zei Quinn: Spoiler: het is niet gemakkelijk op te lossen. Dat is te stellig, mijn waarde. Ik heb eerder ervaren dat als de knop eenmaal goed om is het ineens ook heel gemakkelijk kan gaan. Mijn vier jaar droog verliepen zonder worsteling. Maar ik ga geen risico’s nemen en niet bagetelliseren.
Lika Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Nachtpact: Reacher Marjolijn Kaatje 🌺 Quinn Lika
Bob Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Nachtpact: Reacher Marjolijn Kaatje 🌺 Quinn Lika Bob
Bob Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Vannacht keren de maanreizigers weer terug naar onze aarde. Eén ding weet ik zeker: die hebben onderweg geen alcohol gedronken. Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Nachtpact: Reacher Marjolijn Kaatje 🌺 Quinn Lika Bob Mariposa 🐘
Senna34 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 11 uur geleden zei bumperjim: Relax, misschien is ze gewoon haar telefoonoplader kwijt in de chaos. Ja, iedereen gaat achteruit. Sommigen lange tijd niet, en dan ineens toch... Mogelijk, maar niet te hopen. Afwachten dan maar. Ze zal zich wel melden.
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik vind dat sowieso lastig aan dit forum. Mensen kunnen gewoon wegblijven en dan heb je geen idee hoe het met ze gaat. Senna34 reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Maar ja, dat is inherent aan een forum. Hoop ook dat @spiritzich even meldt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden