Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een hele goede morgen allemaal,

@lady jane, ik hoop dat je ondanks alles toch een mooi weekeinde gaat hebben.
Begrijp je spanning hoor.
Als mede organisator voel je je misschien ook verantwoordelijk voor de goede afloop ?

Gisteren weer 12000 stappen bijna.
weer een mooi losloopgebied voor hondje gevonden in een mooi stuk natuur

Straks naar de markt ; nootjes en kaas (biologisch natuurlijk 😊)
Volgens de schijf van vijf mag je maar een plakje kaas per dag
ik vind de nieuwe schijf van vijf nog raarder  geworden als het al was
Maar ja, wie ben ik he 🙈

Morgen verjaardag van de al volwassen kleindochters
savonds uitgebreide verjaardag van 70 jarige schoonzus.
Zondag een middag naar chansons in world forum.
Hondje wordt uitbesteed, naar iemand die dol op haar is.

Drank speelt gelukkig totaal geen rol meer(mens, wat kon ik altijd ertegenop zien als ik naar verjaardagen moest zonder drank)

Geplaatst

Lieve mensen, dank allemaal dat ik zo uitgebreid mocht delen.iedereen een zo goed mogelijke dag gewenst verder. 🥰 ik wacht nu verdere berichten van schoondochter en vrienden en ziekenhuis verder af . in meer rust ook 

Geplaatst
5 uur geleden zei renaldo61:

Nu eens een keer zeker niets positiefs, blijkbaar lezen jullie toch alleen maar het negatiefs over mezelf. Het is eigenlijk een mirakel dat ik ondanks alles al niet terug me aan 't verzuipen ben met alchohol of me allang opgehangen heb zoals mijn psychiater vreesde.  

Jij bent al veel langer lid van dit forum, maar het valt mij op dat je zowat elke reactie op jou naar het negatieve ombuigt. Je moeder kan je niets meer doen, je ex-vrouw kan je niets meer doen, je psychiater heeft geen zeggenschap over jou (tenzij je veroordeeld bent) en Femke is al lang dood en vergaan, dus probeer eens uit die slachtofferrol te stappen. Neem terug de controle over wat er in je leven gebeurd. 
Lees gewoon eens die laatste zin terug die je schreef. Terwijl je snakt naar aandacht duw je iedereen weg. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...