renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag een gesprek met mijn begeleidster van Hestia. De haat naar Hestia vanwege de alchohol controles is volledig weg. Ik kijk echt uit naar het gesprek. Gisteren had ik groepstherapie waar ik ook veel aan heb. Ook op een receptie geweest van een personeellid van de kliniek waar ik ook naar uit keek. Ik had best een drukke namiddag. Oskar en MaryArt reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 56 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Ik vrees dat het slapen voor deze nacht gedaan is. Veel te vroeg opgestaan.
Oskar Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden (bewerkt) Mogge. Dag vrij. Heerlijk. Geen plannen. Meer heerlijk. Ik ga Goede Dingen doen. Actief, constructief & creatief. Maar: kalmpies an. Ha, je klinkt lekker positief @renaldo61. Geniet van je dag 🙂 Gisteren zou je eerste droge dag toch worden @Marjolijn? Is het gelukt? 45 minuten geleden bewerkt door Oskar MaryArt reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden (bewerkt) Nou weet ik dat velen hier uit principe of wegens hun geloof tegen verandering zijn, maar is het een idee om voor het dagpact op een eigen draad te maken in plaats van hier steeds tussendoor. (Ik lijk Roberto wel). Dan volstaat het gewoon je eigen naam er neer te schrijven, zonder elke dag het gestuntel met kopiëren, namen vergeten, witregels en toestanden. Lekker overzichtelijk. En vooral ook omdat ik merk dat het effect van een duidelijk pact best groot kan zijn. Misschien handig om met like of sad smiley op dit bericht te reageren, als een soort van poll? 29 minuten geleden bewerkt door Oskar renaldo61, MaryArt en Quinn reageerden hierop 2 1
Quinn Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Van mij krijg je een stad smiley dan @Oskar maar dat is ook zo'n triest begin van de dag. Persoonlijk vind ik het prettig om het pact tussen gebabbel en dieper gepraat te hebben, voor het saamhorigheidsgevoel. Ik ben zo ongeveer op van de zenuwen inmiddels. Dagpact: Quinn
renaldo61 Geplaatst 26 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 26 minuten geleden 4 minuten geleden zei Oskar: Nou weet ik dat velen hier uit principe of wegens hun geloof tegen verandering zijn, maar is het een idee om voor het dagpact op een eigen draad te maken in plaats van hier steeds tussendoor. (Ik lijk Roberto wel). Dan volstaat het gewoon je eigen naam er neer te schrijven, zonder elke dag het gestuntel met kopiëren, namen vergeten, witregels en toestanden. Lekker overzichtelijk. En vooral ook omdat ik merk dat het effect van een duidelijk pact best groot kan zijn. Misschien handig om met like of sad smiley op dit bericht te reageren, als een soort van poll? Het is zeker om mee te nemen. Dagpact: Quinn renaldo61
Oskar Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Van mij krijg je een stad smiley Een Stad smiley van een Groninger vind ik juist een bemoedigend begin van de dag
renaldo61 Geplaatst 25 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 25 minuten geleden Ik ga nog wat proberen te slapen.
Quinn Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden 12 minuten geleden zei Oskar: Een Stad smiley van een Groninger vind ik juist een bemoedigend begin van de dag Bij deze dan. Het voordeel van dagpact in de dagdraad is dat je er ook samen zicht op hebt en er over praat. Mensen erbij betrekt en op aan spreekt. Beter dan een lijst sec.
MaryArt Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Dagpact: Quinn renaldo61 MaryArt
Oskar Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Bij deze dan. Het voordeel van dagpact in de dagdraad is dat je er ook samen zicht op hebt en er over praat. Mensen erbij betrekt en op aan spreekt. Beter dan een lijst sec. Ja, dat is ook weer zo. Een omarmend pact, minder ambtelijk. Vanwege die zenuwen: is sporten iets voor jou? Alles eruit rauzen, kop leeg. Of zeg ik nu iets heel onsmakelijks?
MaryArt Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Goeiemorgen allemaal, @Oskar Het maakt mij eerlijk gezegd niets uit of het tussen de ditjes en datjes staat of op een apart draadje. Maar ik ben ook altijd een van de eerste dus ik hoeft nooit zo te zoeken. Het is wel overzichtelijker natuurlijk dus ik stem voor.
Quinn Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Nee hoor @Oskar ik vind sport niet onsmakelijk, kan er uren naar kijken. Maar doe zelf wel wat hardlopen of wat met een fiets als c erop staat. Gaat vandaag niet helpen, ik moet vandaag voor de na zoveel dagen test.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden