stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden ik sta op de wachtlijst voor een korte opname en heb het daar best moeilijk mee iemand om mee te chatten hier
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hi @stroumfke toch maar opname? Goede stap.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Well, ik heb een gesprek zo hier en zoals niemand heeft gemerkt ben ik totaal niet nerveus. Dus. Later.
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 32 minuten geleden zei Quinn: Hi @stroumfke toch maar opname? Goede stap. ja ik zit vast in een vicieuze cirkel van drinken niet drinken drinken niet drinken en we gaan da couperen met een opname ook ik ben ontzettend moe van zo te vechten das geen leven dus ik ga ook binnen voor op mijn plooi te komen
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei Yana: Kwikstaartjes gaan volgens mij niet broeden in een nestkast met zo'n kleine ronde opening @Lonster1 of heb je toevallig een halfopen nestkast hangen @Rosee? Nee, er zit een klein gaatje in het nestkastje. Ben verbaasd dat er een vogeltje door kan. Misschien dan toch heggenmus? Nooit van gehoord maar zal 'm eens opzoeken.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @stroumfke moedige beslissing goed van je
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden