Kaatjemama Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Goedenmiddag Ik drink al jaren te veel wijn elke dag in de afgelopen 2 jaar al paar keer gestopt helaas toch weer begonnen. Me partner drinkt sterke drank elke dag. dit alles tot zo’n 1,5 maand geleden. het ging helemaal mis met me partner opgenomen in het ziekenhuis. nu is hij daar afgekickt en daarna gelijk naar een afkickkliniek gegaan. het gaat super goed. merk alleen dat ik soms heel achterdochtig ben en hem wil controleren. O bang dat hij weer drinkt. als hij moe is denk ik zie je wel het is weer zover. als ik hem confronter dan wordt hij boos en zegt hij lekker veel vertrouwen. heeft er iemand ervaring en tips ?
bumperjim Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) Vertrouw nooit een alcoholist want dat doen ze zelf ook niet 🤣 Je moet vooral zorgen dat er geen alcohol in huis is, never, althans in het begin als het nog heel moeilijk is. Laat hem vooral wat anders drinken, geen dorst gaan leiden. En misschien hier komen schrijven. Lekker anoniem, dat zelfs jij hem niet herkent 😝 21 uur geleden bewerkt door bumperjim
renaldo61 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Welkom hier. Hoe is het met U drankgebruik? Want dat stuk begrijp ik niet goed.
Kaatjemama Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden Zojuist zei renaldo61: Welkom hier. Hoe is het met U drankgebruik? Want dat stuk begrijp ik niet goed. Hallo ik ben ook gestopt met drinken tegelijk met me partner
Kaatjemama Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 33 minuten geleden zei bumperjim: Vertrouw nooit een alcoholist want dat doen ze zelf ook niet 🤣 Je moet vooral zorgen dat er geen alcohol in huis is, never, althans in het begin als het nog heel moeilijk is. Laat hem vooral wat anders drinken, geen dorst gaan leiden. En misschien hier komen schrijven. Lekker anoniem, dat zelfs jij hem niet herkent 😝 Dank je voor je berichtje drank is idd uit huis men idd hij drinkt nu ook helemaal geen cola dat zou te veel lijken op de cola rum helaas is hij niet Zo van het schrijven hij gaat wel naar wel een hulp groep 1 x per week Start hij volgende week mee
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Welkom @Kaatjemama. Wat een verhaal en zo herkenbaar. Jou verhaal laat maar weer eens zien wat alcohol met een mens doet. Het is gif, dodelijk gif. Heb er helaas heel veel ervaring mee. Ik sta nu ruim 2 jaar droog. Dat gun ik iedereen en jullie im het bijzonder
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Spirit: Welkom @Kaatjemama. Wat een verhaal en zo herkenbaar. Jou verhaal laat maar weer eens zien wat alcohol met een mens doet. Het is gif, dodelijk gif. Heb er helaas heel veel ervaring mee. Ik sta nu ruim 2 jaar droog. Dat gun ik iedereen en jullie im het bijzonder Dank je voor je bericht jammer het is vergif hoop deze keer vol te houden. schaamte is ook zo groot. lijkt zo makkelijk eraf blijven.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 20 uur geleden zei Kaatjemama: Dank je voor je berichtje drank is idd uit huis men idd hij drinkt nu ook helemaal geen cola dat zou te veel lijken op de cola rum helaas is hij niet Zo van het schrijven hij gaat wel naar wel een hulp groep 1 x per week Start hij volgende week mee Ik had mijn partner ook aangemeld. Hij doet er ook niets mee. Begin januari heeft hij een behoorlijke misser gemaakt. Ook nog eens gaan rijden met drank op. Het was vreselijk. Gelukkig is hij nu ook weer gestopt, maar ik ben aan het twijfelen gegaan. Heeft bijna onze relatie gekost. Ik bedoel maar.
Kaatjemama Geplaatst 17 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 minuten geleden 51 minuten geleden zei Spirit: Ik had mijn partner ook aangemeld. Hij doet er ook niets mee. Begin januari heeft hij een behoorlijke misser gemaakt. Ook nog eens gaan rijden met drank op. Het was vreselijk. Gelukkig is hij nu ook weer gestopt, maar ik ben aan het twijfelen gegaan. Heeft bijna onze relatie gekost. Ik bedoel maar. Jeetje wat onwijs naar ja dan is er net zo als hier het vertrouwen weg Ik blijf achterdochtig en controleer alles. terwijl ik weet als hij echt wil drinken doen hij het toch wel en is hij goed in verbergen en liegen Heb me al 2 keer voorgenomen dit is de laaste keer dan gaan we uit elkaar. maar ja je houdt nou eenmaal van iemand
bumperjim Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden 7 minuten geleden zei Kaatjemama: maar ja je houdt nou eenmaal van iemand Dat werkt in beide richtingen als het goed is. Om diezelfde reden moet hij er alles aan doen om droog te blijven
Kaatjemama Geplaatst zojuist Auteur Rapport Geplaatst zojuist 7 minuten geleden zei bumperjim: Dat werkt in beide richtingen als het goed is. Om diezelfde reden moet hij er alles aan doen om droog te blijven Das zeker waar denk ook voor het eerst dat hij nu echt ziet hoe erg z’n probleem is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden