Martine Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hallo, ik heb een waarschijnlijk niet zo alledaags verzoekje. Morgen is het precies 2 jaar geleden dat mijn man Rudy is overleden. Misschien zijn er onder jullie nog die zich hem nog herinneren van Delen is Helen. Vandaag vond ik bij het opruimen van zijn spullen een boek van "Alcohol de Baas", tesamen met een begeleidende brief van ene Christien. De brief dateert van 3-6-2009. Is er iemand die zichzelf hierin herkent of die Christien kent? Ik zou heel graag met haar in contact komen naar aanleiding van die brief. Ikzelf heb nu een zeer moeilijke periode achter de rug en ik ben zo dankbaar dat ik vandaag in een van Rudy's schrijfsels las: "En niets maar dan werkelijk niets is het waard om om weer te gaan drinken". Gelukkig heb ik dat nu ook niet gedaan, "Delen is Helen" Martine
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Gecondoleerd met het verlies van Rudy. Hij heeft mij wel eens over een moeilijk moment heen getrokken. Ik hoop dat je Christien zult vinden. Martine reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) sterkte Martine, ja dat gemis moet wel groot zijn, voor je. Zo'n lieve wijze man, een groot voorbeeld voor de mensen hier. Ik heb nog een oud mailadres van een van de adb-ers die ook in het boek beschreven staat, zij zal vast wel weten wie Christien is en hoe daar contact mee te leggen. Ik zal haar nu mailen, of ze hier even wil lezen, en dan jou per pb die gegevens sturen. Als het mailadres niet meer klopt dan laat ik dat hier ook weten.Ïk vond haar ook via FB, hopelijk leest ze daar nog. 2 uur geleden bewerkt door lady jane Martine reageerde hierop 1
Martine Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Fijn , alvast bedankt lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden het mailadres bestaat niet meer. hopelijk nog kans via de chat van FB.
Houtje59 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hallo luitjes hier Houtje tjonge dat is lang geleden zeg lady jane reageerde hierop 1
Houtje59 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik ben uit 2005 van ADB dat is 21 ! jaar geleden een half leven is dat, ik heb nog contact met een paar oud-adb-ers ik weet ook nog wie Christien is (denk ik) het is wel lang geleden. Ik heb haar adres niet helaas 😪 en ik zit even te denken maar poehhhh het is echt lang geleden. Rudy was een fijn mens en aan hem hebben velen steun gehad, zijn wijze woorden zijn goud waard. Hij was toch van het RAF-Team? Rudy, Anna en Ferry? Nou mijn geheugen is nog vrij goed jongens en meisjes, maar dat ik mijn geheugen nog heb is ook een wonder hoor 🤣. Rudy zou zeggen nou dat is ook geen reden om te gaan drinken. Met velen is het minder afgelopen helaas en ook anderszins zijn veel dierbaren ons ontvallen inmiddels. Poeh! 2 uur geleden bewerkt door Houtje59
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden nee Rudy stond eenzaam aan de top van het jaarpact. De R was van iemand anders, ik weet zijn naam niet meer, maar Ferry en Anna wel.
Houtje59 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Man man man er komt wat bovendrijven aan herinneringen 🤣
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden