Spring naar bijdragen

Mannen en hun emoties, lusten en toewijding

will

Aanbevolen berichten

Alf, ouwe makker, niet zo flauw zeg,
alsof ik al moppen tappend over het forum schuif.
Op deze draad heb ik hoegenaamd niets te melden,
en bij deze ene grap blijft het.

Laat je er niet van weerhouden om hier gewoon je verhaal te doen.
Dit was een tijdelijk intermezzo.
Pas goed op jezelf!

Soothe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 50
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Alf, ik hoop dat je je de reakties niet persoonlijk aantrekt,
ik lees hier met veel interesse
en vond een grapje tussendoor ook wel kunnen
en een mannengrap op een mannendraad
is anders dan een vrouwengrap van een man op een vrouwendraad
als je begrijpt wat ik bedoel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk zouden we bloedje serieus moeten zijn bij dit soort onderwerpen...
Gek hè, dat er zo gemakkelijk een kwinkslag in de lucht hangt of eruit knalt.
Komt ook door onze ongelofelijke verlegenheid eigenlijk, zou het niet?

Ik denk dat dat goed is, die verlegenheid. Laat mij dat zo noemen.
Maar elk zit op zijn of haar moment op een forum in zijn of haar stemming....... en met de een dol je makkelijker dan met de ander, maar het wordt door allen gelezen. Misverstanden zijn er zomaar.

Ik merk het aan mezelf: kan soms superbanaal zijn en aan de andere kant een klein meisje, en dan nog vanalles er tussen in.

Ik vind wat mannen te zeggen hebben heel erg belangrijk. Ik heb onlangs een oud boek uit de kast gehaald : interviews met mannen rond 1979 over de emnacipatie/het feminisme van toen. Zeer leesbaar, erg verhelderend ook voor in het nu.
Dus wat mij betreft pakken de mannen hier hun draad gewoon weer op.
Misschien is de grap van Soothe wel tekenend voor..... het beeld van mannen. Maar ik hoef daar niet alleen genoegen mee te nemen!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, terug even serieus.
Ik moet mijn vrouw toch wel diep geraakt hebben, want nog steeds geen quality time. Ik probeer niets te forceren, het moet vanzelf komen, maar ik begin er wel last van te krijgen, en dan is het woordje "begin" een understatement. Wij hebben altijd een goede seks-drive gehad en om het nu zo te moeten missen ??
Mijn plan ? Nog meer liefde geven, nog meer laten zien hoe hard ik het meen, de gapende wonde stelpen en haar oude "ik" opnieuw laten zien. Ik zie het sinds gisteren helemaal terug zitten, dankzij jullie allemaal.
Ik wil opnieuw vrijen dat de pannen van het dak vliegen, want ik heb dat wat laten schieten de laatste tijd.
Het mag uren duren wat mij betreft en ik hoop dat we nog voor ons vertrek er even de tijd voor zullen vinden. Het zal natuurlijk weer een hectische week worden, maar toch ....
Als ik nu één ding heb geleerd de laatste tijd dan is het wel: drinken en seks gaan niet samen !!
Het is of het één, of het ander, wel.........geef mij dan maar het ander :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, ik denk dat je uitgaat van jou idee, dat het leven met haar beter zal gaan verlopen als de sex. goed is. Misschien komt bij haar sex. niet op de eerste plaats. Als het sex. leven goed is, wil dat nog niet zeggen dat het helemaal goed is. Forceer niets. Sommige vrouwen willen juist heel iets anders. Daar gaat het niet op de eerste plaats om een goed sex. leven. Als al het andere weer goed is, dan kunnen meeste vrouwen daar ook weer van genieten, niet anders om, dus niet als de sex. weer goed is, is alles goed.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, als ik ook even wat mag zeggen...
Als het tussen mij en Theo niet goed zit op geestelijk niveau dan wil ik geen seks.
Ik kan me niet geven dan.
Volgens mij is dat met jou vrouw net zo, dat achterdeurtje wat jij open laat, dat voelt zij en ze wil zich niet steeds laten kwetsen. Ze geeft zich dan aan jou en vervolgens krijgt ze weer een tik op haar neus, daar past ze voor kan ik me zo indenken, zo zal het bij mij zijn.
Dus eerst die achterdeur dicht en dan komt de seks ook weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bolletje, tja, de sex komt niet op de eerste plaats, maar is wel cruciaal voor een goede relatie vind ik.
Als er met de sex iets scheelt, dan scheelt er iets met de relatie. Het is één van de belangrijkste bouwstenen van, mijn gedacht. Ik durf eerlijk te stellen dat ik er een (bijna) grenzeloze beoefenaar van ben, en tot op heden heb ik daar ook nooit iets van tekortgekomen, daarom dat ik nu stilletjesaan de gordijnen inkruip.
ER, je kan gelijk hebben, maar ik heb de laatste dagen toch enkele goede gesprekken EN afspraken kunnen maken met T (mijn vrouw), en ze wil eigenlijk niets liever dan dat we samen ergens op een terrasje kunnen zitten of restaurant om te kunnen genieten van dat éne glaasje alcohol. Ik denk dat we daar al zo'n slordige 6 a 7 keer zijn geweest en dat is me daar telkens erg goed gelukt. Okay, het laatste jaar is het verergert bij me, maar net daarom neem ik de refu mee, moest ik het echt niet kunnen laten, zelfs daar niet. Het is een zekerheid, een valscherm als het ware. Ik hoop het niet nodig te hebben, maar nu ik weet wat ik weet zit ik vol twijfels. Drinken op refu ga ik zeker niet doen, no way, daar mogen jullie gerust in zijn. Ik heb gisteren ook alles tegen mijn vader gezegd, en die was veel mnder verrast dan ik verwachtte. Hij heeft vroeger ook eens aan de antabus gezeten en het aangedurft om na vele cola's en waters zich toch te laten verleiden aan één biertje. Weer een puur horrorverhaal :huh:
Ook hij toont veel begrip en zei dat er maar één ding tegen te doen is en dat is volledig stoppen. Afin, we zullen wel zien na de vakantie, dag na dag.
Ondertussen zal ik mijn goesting maar weer de kop indrukken, want hier was het weer eventjes ruzie daarover. Ik laat me deze stralende dag niet vergallen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groot gelijk Wil. Niet je dag laten verpesten en je concentreren op iets anders. Ik ben in ieder geval heel blij dat je de lap t. mee neemt, dan kun je altijd contact houden met het frum. En zo kunnen wij ook mee genieten van jou vakantie. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat doen. Ga je nu van de week naar de h.a. om die Refu. te vragen?
Want ik hoorde, ik geloof van Nien. dat die bij jullie niet te krijgen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee sorry, ik ben een beetje melig.
Ja, dat van die borsten valt me dan wel op...
Als sex niet belangrijk is.

Het gaat om het verbinden en de overgave, lijkt me zo.
Dat eerste wil vaak nog wel... het 2e is lastiger.

Mijn lief kan uiterst mail achtig doen over de sex, maar denkt er in wezen
net zo over als jij.
No problem. Als het goed en mooi is dan is dat zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In elk geval voelde het een beetje vreemd.... bij jou....
en er was iets met strijdigheid aan je gevoel...
(de man is een sexbelust wezen)

en verder waren het vooral ook meningen.
Je hebt gelijk; het zegt niet erg veel over je gevoel!

Maar als je sex helemaal niks aan vindt dan hoef je er ook niets over te zeggen.
Dus sex geeft ws wel een prettig gevoel?

Ging het toch nog om gevoel!:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...