flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) ik wil gn opname maar ik moet even gaan ik weet dat als ik ginder ben het wel zal gaan %s om %s bewerkt door flavieke Rudo reageerde hierop 1
Rudo Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei flavieke: ik doe met je mee Ik geloof je. morgen halen we niets in huis deal? Als begin. In dat boek dat ik nu aan het lezen ben, is alles erop gericht dat we zelf keuzes kunnen en mogen en moeten maken. Als ik morgen drank zou kopen voor een roes, kort geluk, is het dat dan ECHT waard? We hebben op elk moment de keus om het te halen of... niet. Top dat je mee doet. We gaan het niet alleen proberen he. We gaan zorgen dat het lukt. Wie doet er nog meer mee?
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Rudo: Ik geloof je. morgen halen we niets in huis deal? Als begin. In dat boek dat ik nu aan het lezen ben, is alles erop gericht dat we zelf keuzes kunnen en mogen en moeten maken. Als ik morgen drank zou kopen voor een roes, kort geluk, is het dat dan ECHT waard? We hebben op elk moment de keus om het te halen of... niet. Top dat je mee doet. We gaan het niet alleen proberen he. We gaan zorgen dat het lukt. Wie doet er nog meer mee? ik beloof je dat ik niks in huis haal
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei flavieke: ik beloof je dat ik niks in huis haal Is dit de eerste keer dat je dit beloofd?
MaryArt Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Rudo Als je mee wilt doen met een groep mensen die iedere dag beloven niet te zullen drinken dan kan je je ook aansluiten bij ons Dagpact. We hebben ook een arresleepact waarop we beloven niet te zullen drinken tot en met 31 december. Flavieke staat daar ook op maar helaas heeft zij allang weer gedronken. Ik zou zeggen kom er gezellig bij staan. Rudo reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s goedemorgen allemaal ik heb gisteren terug gedronken maar ik vandaag beloofd aan iemand van hier dat ik gene wijn ga kopen stap 1 de vm MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Stop. Stop met beloven. Doe het gewoon! MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s In de zomer van 2021 beloofde ik mezelf nooit meer te drinken. Zodat de jonge vrouw die ik in de Paaz leren kennen had en smoorverliefd op was me nooit of nooit dronken op straat zou kunnen zien. Lang duurde het niet want in de herfst was een nieuw opname nodig.
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s je hebt gelijk ik mag niks meer beloven en moet gewoon doen Rudo reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik drink nu een paar jaren ik ben 1 x 6 maanden nuchter geweest en 1 x 8 maanden waarom wil het nu maar ni lukken
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Aan wie vraag je dat? De reden ligt in je zelf, uiteindelijk.
Rudo Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 22-12-2025 om 22:30 zei flavieke: ik beloof je dat ik niks in huis haal Ik weet zeker dat je het geprobeerd hebt. Je hoeft je niets kwalijk te nemen. Gisteren kun je niet meer veranderen maar als de drang vandaag weer heel erg groot wordt, en je wilt het in huis halen, wil je dan jezelf de vraag stellen of je het echt nodig hebt? Of de roes, de verdoving, de beloning je problemen echt op lost? Het klinkt simpel en makkelijk maar dat is het niet maar je kunt de keuze proberen te maken om het niet in huis te halen om te beginnen. Ik nu dag 3 zonder drank en ondanks dat het 3 rotdagen waren, beginnen de voordelen langzaam naar boven te komen en dat gun ik jou en iedereen hier ook die worstelt. Vandaag dag 1 voor jou Flavieke? Kom op he!
Rudo Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 23-12-2025 om 06:10 zei MaryArt: @Rudo Als je mee wilt doen met een groep mensen die iedere dag beloven niet te zullen drinken dan kan je je ook aansluiten bij ons Dagpact. We hebben ook een arresleepact waarop we beloven niet te zullen drinken tot en met 31 december. Flavieke staat daar ook op maar helaas heeft zij allang weer gedronken. Ik zou zeggen kom er gezellig bij staan. Jha! Let's start with the arresleepact!
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) gewoon even melden dat ik voortaan mijn account van flavieke ga gebruiken de accounts warreboel en loukepetouke gaan verwijderd worden %s om %s bewerkt door flavieke
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s vanaf morgen ga ik terug lezen in het big book vd AA missch dat mij dit meer hou vast ga geven
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik ben goed ziek hoofd neus keel en oren mijn lichaam kan gn alcohol verdragen als ik drink dan drink ik n beetje en dan moet ik stoppen vroeger geraakte een fles er goed in tegenwoordg moet ik het verdelen in 2 of 3 keer ik ga nu de komende 4 dagen thuis blijven oa omdat ik ziek ben en hopelijk kan ik de spiraal vh drinken doorbreken ik verwacht vrijdag telefoon vd afdeling waar ik nr toe ga en het kan ni rap genoeg komen
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik heb m mijn psychiater gebeld na mijn opname ga ik terug starten m antabuse ik heb nu gelullen van 25 mg maar das te licht ik kan daar op drinken zonder ziek te worden na mijn opname gaan we terug gelullen laten maken van 400 mg de normale dosis daar durf ik niet op te drinken het begin vh einde vd tunnel karin123 reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik ben opgelucht da mijn psychiater openstaat vr een hogere dosis antabuse ik denk da ik da nodig heb op korte termijn alle beetjes helpen
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik heb contact opgenomen met buren helpen buren tienen ik heb interesse vr oppasdienst bv een vrouw die hare man overleden is en geen kinderen heeft en gaag iemand op de koffie heeft das echt op mijn lijf geschreven en en mooi alternatief vr het ontmoetingscentrum ik ga al meer dan 10 j nr mijn ontmoetingscentrum en ben er een beetje op uit gekeken heb gevraagd om dit op te starten na mijn opname Rudo en karin123 reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ga je nu proberen nuchter te blijven tot je opname? En niet alleen proberen gewoon doen. Fijne Kerst
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 10 minuten geleden zei renaldo61: Ga je nu proberen nuchter te blijven tot je opname? En niet alleen proberen gewoon doen. Fijne Kerst ja ben ook te ziek om te drinken het gedacht alleen al en ik word onwel
Rudo Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 14 uur geleden zei flavieke: ik ben goed ziek hoofd neus keel en oren mijn lichaam kan gn alcohol verdragen als ik drink dan drink ik n beetje en dan moet ik stoppen vroeger geraakte een fles er goed in tegenwoordg moet ik het verdelen in 2 of 3 keer ik ga nu de komende 4 dagen thuis blijven oa omdat ik ziek ben en hopelijk kan ik de spiraal vh drinken doorbreken ik verwacht vrijdag telefoon vd afdeling waar ik nr toe ga en het kan ni rap genoeg komen We kletsen nu ook via messenger hier he. Dan reageer ik daarop deze post.
Rudo Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 15 uur geleden zei flavieke: vanaf morgen ga ik terug lezen in het big book vd AA missch dat mij dit meer hou vast ga geven Super dat je dat boek besteld hebt. Ik heb nu 4 dagen houvast aan een boek dat hier via het forum aangeraden werd (Freedom model). Ik ga dit zelf niet aan anderen aanraden omdat het op heel veel punten de reguliere verslavingszorg ter discussie stelt maar die stukken relativeer ik. nogmaals: het is niet dat ik het anderen aan raad maar zeg enkel dat het mij al 4 dagen enorm helpt.
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 54 minuten geleden zei Rudo: We kletsen nu ook via messenger hier he. Dan reageer ik daarop deze post. ok
flavieke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 2 uur geleden zei Rudo: Super dat je dat boek besteld hebt. Ik heb nu 4 dagen houvast aan een boek dat hier via het forum aangeraden werd (Freedom model). Ik ga dit zelf niet aan anderen aanraden omdat het op heel veel punten de reguliere verslavingszorg ter discussie stelt maar die stukken relativeer ik. nogmaals: het is niet dat ik het anderen aan raad maar zeg enkel dat het mij al 4 dagen enorm helpt. ok en ik sta open vr alternatieve hulp %s om %s bewerkt door flavieke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden