Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Persoonlijk zou ik me weinig zorgen maken met van drie flessen wijn naar o gaan, maar het is goed dat je huisarts tranxene heeft meegegeven. 
Ik hoop dat je huisarts wel benadrukt heeft om alcohol niet met tranxene te combineren want dat versterkt de werking.
Goed dat het zo snel gaat en natuurlijk is het logisch dat ze een bepaalde reserve behouden voor collocaties.  

Geplaatst
1 uur geleden zei Mormel:

Persoonlijk zou ik me weinig zorgen maken met van drie flessen wijn naar o gaan, maar het is goed dat je huisarts tranxene heeft meegegeven. 
Ik hoop dat je huisarts wel benadrukt heeft om alcohol niet met tranxene te combineren want dat versterkt de werking.
Goed dat het zo snel gaat en natuurlijk is het logisch dat ze een bepaalde reserve behouden voor collocaties.  

ja ik ga daar ni op drinken

Geplaatst

ik ben de vm goed doorgekomen nuchter

stap 2 de nm

ik ga het rustig aan doen rusten en wa tv kijken

ik voelde mij ni zo goed in den oc maar ik denk niet dat het aan het oc lag ik denk dat dit komt omdat ik ni goe ben

tot strakjes

Geplaatst
5 uur geleden zei flavieke:

mijne sponsor vd AA heeft mij aangeraden om eerst een tijdje nuchter te zijn vooraleer ik op ,ijn voeding begin te letten

hij zegt je kan gn 2 dingen tegelijk doen en ik ga hem hierin volgen

Dit heb ik al dikwijls op AA meetings gehoord. Ik ben het echter niet eens met sommige uitspraken binnen de AA. 

Van mijn psychiater moest ik aan verschillende voorwaarden voldoen voor ik de kliniek mocht verlaten. Niet dat het lijstje volledig moest afgewerkt worden, maar ik moest er wel mee starten. Of ook niet dat ik het nu allemaal beheers. Ik moet nog steeds werken aan mijn gewicht of eetverslaving. Maar ik was ermee gestart. Zoals Ik aan mijn alchohol probleem werkte. 

Geplaatst
1 uur geleden zei renaldo61:

Dit heb ik al dikwijls op AA meetings gehoord. Ik ben het echter niet eens met sommige uitspraken binnen de AA. 

Van mijn psychiater moest ik aan verschillende voorwaarden voldoen voor ik de kliniek mocht verlaten. Niet dat het lijstje volledig moest afgewerkt worden, maar ik moest er wel mee starten. Of ook niet dat ik het nu allemaal beheers. Ik moet nog steeds werken aan mijn gewicht of eetverslaving. Maar ik was ermee gestart. Zoals Ik aan mijn alchohol probleem werkte. 

ik zou het nog ni kunnen en werken aan mijn drinken en werken aan mijn voeding ik ga mijne sponsor hier in volgen

Geplaatst

ik heb zin om een fles wijn te gaan halen maar ik ga dit niet doen

de eerste 2 a 3 dagen zijn het moeilijkste als ik die kan doorkomen dan gaat het nuchter blijven gemakkelijker zijn

op mijn tanden bijten dus

Geplaatst
1 minuut geleden zei renaldo61:

Als ik mag van U en je begeleiding kom ik je ook wel bezoeken!

natuurlijk mag je dat en dat zal vd begeleiding ook wel mogen dan gaan we nr de cafetaria

Geplaatst
6 minuten geleden zei flavieke:

natuurlijk mag je dat en dat zal vd begeleiding ook wel mogen dan gaan we nr de cafetaria

Okee is goed. 

Ik weet dat psychiaters de AA aanbevelen, het is mij echter een raadsel waarom? De groepering heeft veel kenmerken van een sekte. Het is ook niet toegestaan om te twijfelen over de inhoud van hun boek, Anonieme Alcoholisten. 

En zoek eens op over uitstelgedrag. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei renaldo61:

Okee is goed. 

Ik weet dat psychiaters de AA aanbevelen, het is mij echter een raadsel waarom? De groepering heeft veel kenmerken van een sekte. Het is ook niet toegestaan om te twijfelen over de inhoud van hun boek, Anonieme Alcoholisten. 

En zoek eens op over uitstelgedrag. 

ik ga voorlopig niet meer naar de AA ik behoud wel mijne sponsor vd AA dus ik laat de deur op een kier

ik zal op google eens zoeken nr uitstelgedrag

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...