Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
8 minuten geleden zei flavieke:

gedurende een jaar of 4-5 begonnen met kleine flesjes

Ik was zelf tot aan mijn pensioen een gewoontedrinker en zat uiteindelijk ook ongeveer op dezelfde hoeveelheid die jij noemde. Toen ik te horen kreeg dat mijn lever onherstelbaar beschadigd kon geraken als ik zo doorging vond ik daarin de motivatie die ik nodig had om blijvend te stoppen. Dat is inmiddels alweer enige jaren geleden. Het was in het begin wel even lastig maar ik ben nu reuze blij dat ik van die verslaving verlost ben .

Geplaatst
46 minuten geleden zei Bob:

Da's behoorlijk veel. Hoe lang doe je dat al? En was het ook wel eens minder?

het is begonnen met 1 klein flesje en door de jaren heen geevolueerd nr 1 a 2 flessen per dag

ik ben eens 6 maanden nuchter en 8 maanden nuchter geweest

Geplaatst
38 minuten geleden zei Bob:

Ik was zelf tot aan mijn pensioen een gewoontedrinker en zat uiteindelijk ook ongeveer op dezelfde hoeveelheid die jij noemde. Toen ik te horen kreeg dat mijn lever onherstelbaar beschadigd kon geraken als ik zo doorging vond ik daarin de motivatie die ik nodig had om blijvend te stoppen. Dat is inmiddels alweer enige jaren geleden. Het was in het begin wel even lastig maar ik ben nu reuze blij dat ik van die verslaving verlost ben .

ik heb kleine klachten als ik weer n tijd gedronken heb diaree pijn op en af een trap problemen m mijn korte termijn geheugen maar voor de rest ok en de klachten verdwijnenen als ik terug n tijd nuchter ben

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...