flavieke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden ik ben nieuw hier ik wil stoppen met drinken ik hoop dit samen met jullie te bereiken
Bob Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goed dat je hier komt @flavieke. Wie weet kunnen we je helpen, maar je zult het uiteindelijk zelf moeten doen. Drink je veel?
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Bob: Goed dat je hier komt @flavieke. Wie weet kunnen we je helpen, maar je zult het uiteindelijk zelf moeten doen. Drink je veel? 1 a 2 flessen wijn per dag
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei flavieke: 1 a 2 flessen wijn per dag Da's behoorlijk veel. Hoe lang doe je dat al? En was het ook wel eens minder?
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Welkom dank je renaldo
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Bob: Da's behoorlijk veel. Hoe lang doe je dat al? En was het ook wel eens minder? gedurende een jaar of 4-5 begonnen met kleine flesjes
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 8 minuten geleden zei flavieke: gedurende een jaar of 4-5 begonnen met kleine flesjes Ik was zelf tot aan mijn pensioen een gewoontedrinker en zat uiteindelijk ook ongeveer op dezelfde hoeveelheid die jij noemde. Toen ik te horen kreeg dat mijn lever onherstelbaar beschadigd kon geraken als ik zo doorging vond ik daarin de motivatie die ik nodig had om blijvend te stoppen. Dat is inmiddels alweer enige jaren geleden. Het was in het begin wel even lastig maar ik ben nu reuze blij dat ik van die verslaving verlost ben .
flavieke Geplaatst 52 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 46 minuten geleden zei Bob: Da's behoorlijk veel. Hoe lang doe je dat al? En was het ook wel eens minder? het is begonnen met 1 klein flesje en door de jaren heen geevolueerd nr 1 a 2 flessen per dag ik ben eens 6 maanden nuchter en 8 maanden nuchter geweest
flavieke Geplaatst 49 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 38 minuten geleden zei Bob: Ik was zelf tot aan mijn pensioen een gewoontedrinker en zat uiteindelijk ook ongeveer op dezelfde hoeveelheid die jij noemde. Toen ik te horen kreeg dat mijn lever onherstelbaar beschadigd kon geraken als ik zo doorging vond ik daarin de motivatie die ik nodig had om blijvend te stoppen. Dat is inmiddels alweer enige jaren geleden. Het was in het begin wel even lastig maar ik ben nu reuze blij dat ik van die verslaving verlost ben . ik heb kleine klachten als ik weer n tijd gedronken heb diaree pijn op en af een trap problemen m mijn korte termijn geheugen maar voor de rest ok en de klachten verdwijnenen als ik terug n tijd nuchter ben
flavieke Geplaatst 48 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 48 minuten geleden 3 uur geleden zei Bob: Goed dat je hier komt @flavieke. Wie weet kunnen we je helpen, maar je zult het uiteindelijk zelf moeten doen. Drink je veel? dank je
flavieke Geplaatst 47 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 47 minuten geleden 3 uur geleden zei lady jane: welkom flavieke dank je
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden