Mormel Geplaatst gisteren om 02:10 Rapport Geplaatst gisteren om 02:10 Heel eerlijk Flavieke, ik weet niet of je de afgelopen dagen nuchter was. En dat is geen verwijt want ik ben zelf een zatlap. Wel denk ik dat jij extra hulp nodig hebt want je komt heel verward over. Ik ga geen advies geven omdat je waarschijnlijk zelf wel weet wat je moet doen, dus gewoon een knuffel en ik wens je het beste.
renaldo61 Geplaatst gisteren om 02:25 Rapport Geplaatst gisteren om 02:25 5 uur geleden zei Mormel: Ben je geweest? Besef je dat je met een ander account reageert? Je komt door steeds met een ander account te reageren verward over. Ook als er al een dagpact is, is het gewoonte dat je daarop aansluit, zo ook met het weekpact dat we al lang starten op zondag. Iedereen begint ook niet met zijn eigen jaarpact. Mormel reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 4 uur geleden zei Mormel: Heel eerlijk Flavieke, ik weet niet of je de afgelopen dagen nuchter was. En dat is geen verwijt want ik ben zelf een zatlap. Wel denk ik dat jij extra hulp nodig hebt want je komt heel verward over. Ik ga geen advies geven omdat je waarschijnlijk zelf wel weet wat je moet doen, dus gewoon een knuffel en ik wens je het beste. ik ben nuchter sinds maandag zondag had ik gedronken
flavieke Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 4 uur geleden zei renaldo61: Je komt door steeds met een ander account te reageren verward over. Ook als er al een dagpact is, is het gewoonte dat je daarop aansluit, zo ook met het weekpact dat we al lang starten op zondag. Iedereen begint ook niet met zijn eigen jaarpact. ah dat wist ik niet dan sluit ik mee aan op maandag want zondag had ik gedronken ik zal de moderator nog eens aanspreken om mijn andere accounts te verwijderen
flavieke Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden voor de moderator kan u mijn accounts van warreboel en loukepetouke verwijderen aub
garfield076 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Hoi Flavieke, Je komt uit Vlaanderen volgens mij? Ik zie je worstelen met diverse hulpverleners en diverse vormen van hulpverlening. Heb je hulp van een ervaringsdeskundige? Ik weet iemand in Vlaanderen die denk ik wel goed is. Mocht je daarvoor open staan dan lees ik het graag
flavieke Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden vandaag ben ik 5 dagen nuchter een uitspatting zoals vorige week donderdag dat ga ik niet meer doen ik heb een beetje craving maar ik ga wat afleiding zoeken en bellen naar iemand van de AA tot straks lady jane reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden ik ging normaal morgen mijn mama bezoeken in gasthuisberg maar ze mag naar huis ze gaat me wel verwittigen wanneer ze de volgende keer naar het ziekenhuis moet nu ben ik gerust want nu weet ik iets
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 8 minuten geleden zei flavieke: ik ging normaal morgen mijn mama bezoeken in gasthuisberg maar ze mag naar huis ze gaat me wel verwittigen wanneer ze de volgende keer naar het ziekenhuis moet nu ben ik gerust want nu weet ik iets Haar bij haar thuis bezoeken is echt geen optie?
flavieke Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Zojuist zei renaldo61: Haar bij haar thuis bezoeken is echt geen optie? nee dat wil mijn broer niet en ze wonen samen dus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden