Warreboel Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Bij de AA zeggen ze dat je veranderingen in je leven moet aanbrengen om nuchter te blijven welke veranderingen heb jij moeten aanbrengen?
renaldo61 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Ik ben ook een tijd naar de AA geweest. Maar wat voor soort veranderingen bedoel je? Ik heb eigenlijk zelf niet veel veranderd of ik ben niet veranderd. Ik koop nu gewoon in winkels wat anders.
Warreboel Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Bv veranderingen ivm structuur ik ga nt meer nr de AA gaan ik voel mij er nt meer goed
Mariposa Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik zou er nooit naar toe gaan, ik houd niet van moeten en ook niet van clubjes. Is een forum een clubje?? Zo ja, dan maak ik daar een uitzondering voor. karin123 reageerde hierop 1
LoukePetouke Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei Mariposa: Ik zou er nooit naar toe gaan, ik houd niet van moeten en ook niet van clubjes. Is een forum een clubje?? Zo ja, dan maak ik daar een uitzondering voor. Ik ga nt meer nr de AA gaan ik heb regelmatig last v dissociatie en hierdoor kan ik nt nr de meeting gaan dit wordt door sommigen aanzien dat ik GN hulp wil wat nt waar is ik heb het geprobeerd maar het is niks vr mij
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 15 uur geleden zei Warreboel: Bij de AA zeggen ze dat je veranderingen in je leven moet aanbrengen om nuchter te blijven welke veranderingen heb jij moeten aanbrengen? Welke verandering ik op dit moment moet aanbrengen is nog niet duidelijk voor mij. Toen ik in het verleden een langere periode nuchter stond en daarna ook vrij weinig dronk, heb ik heel mijn kennissenkring opgegeven en mij puur gefocust op werken.
Warreboel Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ah zo ja bij mij is het ook nog nt duidelijk welke veranderingen ik moet door voeren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden