renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 minuten geleden zei bumperjim: Ga je er wat aan doen? Je gaat me nu misschien niet geloven, maar in tegenstelling met mijn alchoholprobleem heb ik al zeer verschillende pogingen ondernomen. Chocolade opgegeven en andere, rijstwafels als tussendoortje geprobeerd. Alchohol was eenvoudig, dat heb je voor niets nodig, voedsel wel.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb de intrede van de echte Sinterklaas in mijn stadje gezien. Ze waren met paard en kar. In Antwerpen kwam hij vandaag aan met de boot, hij zal zich gespoed hebben. Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb ook een bezoek gebracht aan het Voormalig ’s hertogenhuis . Hier in mijn huidige woonplaats is veel, maar toch mis ik soms de boerenbuiten en de sterrenhemel.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Alchohol was eenvoudig, dat heb je voor niets nodig, voedsel wel. Het probleem is niet dat je voedsel eet. Het probleem is dat je verkeerd voedsel en/of te veel eet. En/of te weinig beweegt. Dus je kan op 3 gebieden aktie ondernemen.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Het probleem is niet dat je voedsel eet. Het probleem is dat je verkeerd voedsel en/of te veel eet. En/of te weinig beweegt. Dus je kan op 3 gebieden aktie ondernemen. Ik ga zo nog een wandeling maken. Naar de sterren kijken als ik ze te zien krijg. Ik eet teveel dat is zeker. Het probleem is er als ik naar tv kijk. Dan heb ik steeds wat te eten. Nu zijn het rijstwafels. Warm eten doe ik tijdens weekdagen in de kliniek, daar krijg ik dieeteten. Naar mijn idee is heel mijn alchohol probleem verschoven naar voedsel. Maar nog steeds niet opgelost.
Spirit Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Vervelend voor je @renaldo61.Ben je van je grootste probleem af, komt er weer een eetprobleem om de hoek kijken. Ik maak iets soortgelijks mee. Extreme angst voor ziektes. Toen ik nog dronk, had ik helemaal geen tijd om me daar mee,bezig te houden. Drinken en herstellen kost veel energie. Nu maak ik me druk om ieder pijntje. Afleiding zoeken help mij daar het beste in. Voel me goed, maar schijnbaar mag dat niet van mezelf.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden