Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoe gaat iedereen? 

Bij mij is het grof misgegaan, toen bleek, nadat ik mijn vrijheid beschermd had dat niet zo bleek en ik meer problemen kreeg. Vooral achter de pc moeten zitten en niks anders meer doen, kosten me mijn longen.

Dat gedoe is te lezen op wie is wie onder mijn naam. Laat ik achter me, en ik ben weer lekker thuis bezig waar ik geen peuk bij kan gebruiken. Verder ben ik fan nu van droste chocolademelk met een pepertje en marshmallows. 

Ik hoef niet aan mijn lijn te denken, die extra kilo´s kan ik wel gebruiken.:D Inmiddels zit ik weer op 21 euro bespaard hebben. 

Geplaatst

Bij mij gaat het nog steeds goed,wel af en toe gebruikersdromen en wat baal ik dan ongelofelijk van mezelf. 

maar ik ben dan weer opgelucht als ik besef dat ik het droomde. 

Ik heb iets van 675,- niet aan tabak uitgegeven inmiddels en al iets van 1500 sigaren niet gerookt 🤢

echt snoepen ben ik niet gaan doen,ja helemaal in het begin misschien even. 
ik let juist heel erg op me eten en eet vooral gezonde dingen. 

wel ben ik iets van 6a7 kilo aangekomen Maargoed ik kan het best hebben. 

als we eenmaal 1 dag zonder te roken gekund hebben kunnen we dag 2 ook wel zonder en volgen de rest van de dagen ook wel. 

gewoon niet meer toegeven!

• 3 weeks later...
Geplaatst

@Zbb, Chaotisch! :D

Ik slik dan wel geen Champix maar ik ervaar lichamelijk wel de weerstand tegen nicotine zoals ik dat met Champix ooit ervaren heb. Misselijk bij het idee om een sigaret te roken, ziek voelen als je het wel doet, vooral het gevoel dan alsof je slokdarm ontstoken is. Zolang ik afleiding heb ben ik helemaal niet meer met een peuk bezig. Ik merk wel dat de gewoonte er nog steeds heel erg in zit, bij bijvoorbeeld rust nemen en net niet voldoende afleiding hebben. Tv kijken, boekje lezen, achter de pc zitten, dan mis ik iets nog erbij te doen kunnen hebben. 

Noten pellen is een goede handeling dan, maar omdat ik er dan tussendoor ook van snoep zit ik snel vol en zit ik nog steeds met mijn overactieve brein. Ik heb mezelf nu een kubus gekocht, zeer helpend! Maar lastig, als ik een interessant programma aan het kijken ben of een goed boek aan het luisteren ben, want dan ben ik zo bezig om die kubus op te lossen dat ik steeds terug moet spoelen. 

Ik zit nu te denken aan een cursus haken of breien, dat zou je blind en zonder erover nadenken kunnen doen. Maar ik heb ook nog heel veel knopen te leren leggen die ik ook blind wil leren doen. En dat touw heb ik al liggen en een knopenboek ook. Ik mag me er alleen even op toeleggen om die knopen eerst zeer geconcentreerd te bestuderen voordat ik dat kan gaan doen bij het tv kijken, in saai gezelschap zitten of op andere momenten. 

Dus ja ik stoei nog wel met mijn nicotine verslaving.

Jij bent dus wel lekker bezig? Heb je nu ook helemaal de Champix afgebouwd? Gebruikersdromen heel herkenbaar! Ik word alleen dan niet teleurgesteld wakker, ik heb daarna dan letterlijk weer last van afkickverschijnselen. Ik heb die gore smaak weer in mijn mond, mijn longen doen weer pijn en ik heb het weer paar dagen benauwd. En nee, ik slaapwandel niet ;)

Geplaatst

Misschien dat ik het roken vooral nog mis bij tegenslagen,ik kan dan snel gefrustreerd raken. 

wat voorheen ook een grote trigger was om weer te gaan drinken. 

bij de koffie,na het eten of tijdens verveling mis ik het dan weer niet  

De champix slik ik denk ik nu ongeveer twee weken niet meer. 

knopen leren is een leuke bezigheid! 
Goed om je geduld op de proef te stellen ook 😄

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...