Kohtje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja, wij hebben zo'n fietskarretje dat je ook als buggy kan gebruiken. We hadden toen een hondje van 17 jaar die niet meer langere stukken kon lopen. We konden dat ding meenemen in de auto naar het bos, of achter de fiets naar de uiterwaarden. Het tweede hondje, die dertien jaar jonger was, kon er, achter de fiets, ook bij in. In het bos of de uiterwaarden liep de oudste dan tot het niet meer ging en die liet zich dan prinsheerlijk rijden, koppie uit het dak of lekker liggend om zich heen kijkend. De jongste liep (rende) uiteraard de pootjes onder z'n lijfje vandaan. Dat karretje hebben we nog wel, maar die jongste (nu oudste, bijna 10) is met geen stok meer in dat ding te krijgen. Zonder stok trouwens ook niet... 😉 Maar lopen gaat 'm gelukkig nog heel goed af. Dus dan maar met de auto, als we uitgebreid gaan bos/uiterwaard wandelen, 2 à 3 à 4 keer per week. Onze jongste, een meidje van 7 gaat ook nog prima op haar eigen pootjes. En als dat niet meer zal gaan, dan zien we wel weer... Misschien wonen we dan ook wel ergens in het ruime noorden des lands. De plannen zijn er... Woman reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 1 uur geleden zei Kohtje: @Zbb, zit je nog in een behandeling? Zoals je nu gaat lijkt het me best goed te gaan met je. Je moet er misschien dan wel wat voor doen om dat ene iets te láten, maar dan heb je ook wat. Spinnenpoep.. klein maar agressief en hardnekkig spul. En net als vogelpoep nogal aan de zure kant waardoor het in lak en kunststoffen nogal 'invreet'.. Ja, hoe eerder je die puntjes verwijdert, hoe beter. Ja ik heb de behandeling met twee weken mogen verlengen. ik zit nog tot 03-09 in de kliniek,dan heb ik er in totaal 15 weken opzitten. de tijd vliegt voorbij met alle modules en individuele therapieën. die spinnen zijn vreselijk op dit moment,het zijn er tientallen als het er geen honderden zijn.
Zbb Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden 3 uur geleden zei Claudius: @Zbb Na de behandeling begint het echte werk. Ja absoluut Ik maak me dan ook wel wat zorgen hoor nu het einde van de opname eindigt. Daarom ben ik hard opzoek naar een sponser van de NA want ik ben overtuigd dat als ik stil ga zitten wat betreft mijn herstel dat dat gevaarlijk is voor mij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden