Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik dacht dat het paaspact vrijdag al van start ging Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Klopt Mup. dus we gaan er vandaag ook weer tegenaan. Deze dagen zijn het moeilijkst. Ik ben dus z'n best bezig met poetsen, en lekker rommelen zodat ik me daar op kan concentreren. Geen plaats voor denken aan drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Hier alles prima, geniet nog na van de 1ste Paasdag. Morgen nog een hele vrije dag om van de genieten!Heerlijk!En natuurlijk heb ik het droog gehouden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 ik ben echt blij dat ik van de week overgehaald ben om toch de antabus maar weer te nemen. anders had ik gisteren zeker verslapen met een kater en had ik niet kunnen genieten van het schitterende weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ondanks het Pasen, het heel mooi terrasjesweer, ik ongesteld moet worden op; m'n 60e;), ik vandaag heerlijk bezoek krijg, de hond me vannacht wakker gehouden heeft, en wat voor 'n rotsmoezen ik nog meer kan verzinnen, heb ik mijn refu er weer in zitten hoor. Dus voor mij een alc. vrij Pasen.En nou niet morgen mezelf trakteren op een goeie pint omdat ik het verdiend heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 tadaaaaaaaaaaaa............ ik heb het gered!!!! mijn eerste Pasen sinds 30 jaar zonder drank en sigaretten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ik meld me ook.Het Paaspact is voor mij geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Gaby en nu voel je je toch wel heel super hier een heb je verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Het paaspact is voor mij ook geslaagd.Ben erg blij geweest vrijdagavond dat ik me ingeschreven had.Ik weet niet hoe het anders had afgelopen.Brrr niet echt goed denk ik....Stomme hormonen ook 1x in de maand, dat zou verboden moeten worden.Maar goed, het is goed afgelopenBedankt dus dat jullie allemaal op mn schouder zaten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Glansrijk de paashaasdagen doorgekomen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Voor zo ver ik weet is iedereen met succes door de pasen heen gekomen. Geweldig mensen. En dat is toch niet een van de makkelijste tijd van het jaar. Dus moeten we het de rest van het jaar ook kunnen. Misschien moeten we een weekpact maken. Zou dat iets zijn? laat maar weten, ik maak hem wel hoor. Kleine moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Bij mij is het ook helemaal goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 niet helemaal Bol, ik lees er 2 van de lijstdie het niet haalden helaas, maar een goed aantal dus wel, toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Bij mij is het ook goed gegaan:) Ik vind het heerlijk om te merken dat mijn trek in alcohol echt steeds minder wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 1 moeilijke dag gehad ( gisteren)...maaaarrrrr vol gehouden.ik ben er best trots op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 @Bolletje een weekpact ik ben VOOR!!!!!!! zou voor mij heel goed zijn nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden