bolletje Geplaatst 10 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Dit draadje ook maar weer eens naar boven gehaald. Misschien wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 betrouwbaarbehulpzaamharde werkstereerlijkbescheidenzorgzaamben toch eigenlijk wel een goed mens hahahahamaar nu nog wat liever voor mezelf zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Zo, dit draadje toch ook maar weer eens naar boven gehaald. Er zijn een hoop nieuwen bij gekomen, en het is denk ik toch ook belangrijk dat we blijven zien dat mensen die verslaafd zijn, heel veel positieve dingen hebben.Juist omdat wij vaak zo'n neg. zelfbeeld hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Voor Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Rae, Creatief, Open minded, Intelligent, Emphatisch, vriendelijk, sociaal, charmant, kritisch, relativerend,tolerant. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatrickB Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Bah, het klinkt als een slecht zelfhulpboek wat ik schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brugal Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dat valt verdraaid nog tegen:GulGeduldig met mensenGroothartigNiet haatdragendNiet arrogantGoede vader en echtgenoot (zeggen ze beiden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RTaylor Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 he ja, dat is wel moeilijk, ik zal een poging doen :-)begrijpendhumoristischeerlijkopkomend voor mensen die benadeeld wordenvrijgevigbezorgd zijnrespect hebben voor iedereen, hoe hij of zij ook isluisterend oor hebbenhet zijn er geen tien, maar toch al 8 he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: RaeRae, Creatief, Open minded, Intelligent, Emphatisch, vriendelijk, sociaal, charmant, kritisch, relativerend, tolerant. Rae en nog zo in de put zitten???wou dat ik zover was!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 oke..nu ik..schoonopgeruimdzorg ( voor me kids en honden)ja zeker wel "open minded"sociaal..( absoluut...als het moet)ben eigenlijk een einzelganger....dus weet verders niks neer te zetten'k ben wel prettig in de omgang...laten we het daar op houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden