Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

als je het woord poging eens vervangt door stap?
je bent hier ook al een poos flink aan het oefenen
en ook dat betert naarmate je minder drinkt. Je komt er wel.
En betaald werk is nu geen prioriteit, met vrijw.werk ben je net zo nuttig
en er is minder druk op. Geeft wat meer ruimte om te experimenteren.
Mijn zoon heeft zo 4 baantjes en een uitkering + een studie. Overal komt
hij wel hobbels tegen, maar ook zijn er overal verschillende plus- en leerpunten.
Hij is op alle locaties geliefd en dat alleen al is dikke winst. Ook hij komt er wel.

Geplaatst

@lady jane: vier baantjes en een studie dat zal wel redelijk wat vragen van hem. Is hij niet een stukje jonger dan ik (1982)?
Het zou waarschijnlijk beter zijn als ik het zie als een stap. Een valkuil voor mij is dat het meestal alles of niets is, dus ipv tevreden te zijn met wat ik nu in en rond het huis kan doen begin ik mij al snel te ergeren aan het gegeven dat het zo weinig is, terwijl ik rationeel natuurlijk weet hoe absurd het is om te verwachten dat ik direct een hele dag actief ben. 

Geplaatst

Ja hij is van 1993 Mormel. En de baantjes zijn soms een paar uur en soms een dagdeel. Hij houdt genoeg tijd over voor de studie, sporten en ja ook gamen. Online zitten zijn vrienden.  Er is evenwicht in zijn leven, maar hij kampt ook met depressieve periodes, verlangen naar "normaal" leven, een relatie . Nog veel om aan te werken dus. En leren accepteren wat misschien niet haalbaar blijkt. of wel, de tijd zal het leren.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...