Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s @billy1981Het was op het terrein van de psychiatrische kliniek dat ik gisteren die psychologe tegenkwam. Ik ga nog zeer veel naar die kliniek voor te eten en mijn alcoholcontrole. Moest dit nu de eerste maal zijn dat dit gebeurde dan zou ik je gelijk geven. Maar het gebeurt regelmatig. Ik kreeg van die psychologe nog een uur per week therapie. Nu ben ik blijkbaar minderwaardig en geen goeiedag meer waard in haar ogen.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Claudius je laat je eigenwaarde toch niet bepalen door of iemand je goeiedag zegt? Als ik psycholoog was zou ik in mn vrije tijd ook denken "nu even niet!" Als zo iemand na een geestelijk zwaar belastende werkweek incognito wil zijn, laat ze dan in vrede. %s om %s bewerkt door bumperjim
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mee eens @bumperjim Ik had op mijn sportschool een fysiotherapeut voor mijn knie. Ik had leuk contact met hem. Maar als ik hem in de sportschool tegenkom met een cliënt loopt hij me staalhard voorbij! Eerst was ik een beetje verontwaardigd maar nu kan ik het wel begrijpen. Hij kent natuurlijk veel mensen daar, maar als hij te amicaal is tegen iedereen komt hij niet meer aan zijn werk toe. Bovendien gaan mensen hem waarschijnlijk van alles vragen over hun kwaaltjes enz. dus het is goed te begrijpen dat hij zich zo opstelt. bumperjim reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik hou daar toch een andere mening op na. Wie zegt dat ik het niet zwaar heb? Een minderwaardigheidscomplex heb ik zeker. Een glimlach kost niets, iemand staalhard negeren kost veel moeite.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik moet hier toch nog aan toevoegen, er zijn gelukkig nog andere mensen.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 39 minuten geleden zei Claudius: ik hou daar toch een andere mening op na. Wie zegt dat ik het niet zwaar heb? Een minderwaardigheidscomplex heb ik zeker. Een glimlach kost niets, iemand staalhard negeren kost veel moeite. Edit: ach laat ook maar. %s om %s bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden