babsie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Verder Leven zonder alcohol. Had nooit gedacht dit te moeten doen
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s welkom @babsie misschien kun je bij wie is wie je wat nader verklaren/voorstellen? We kunnen je misschien steunen, meedenken. immers hier schrijven de mensen die ongeveer wel weten waar jij nu door gaat. En persoonlijk kan ik je verzekeren dat mijn leven nu zonder alcohol vele malen beter is dan mijn leven mèt. Zoals ik ermee omging dus. Hamelino reageerde hierop 1
OpperVaagheid Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Welkom! Wat @lady jane ook zegt, wat meer info zou handig zijn Wil je dit of moet je dit? Geloof me, het levert zoveel goeds op.
Kleinevos84 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Op 2-2-2025 om 17:29 zei babsie: Verder Leven zonder alcohol. Had nooit gedacht dit te moeten Herkenbaar.."moeten" is heel zwaar en werkt op lange termijn ook helaas niet.. hopenlijk wordt het ooit willen ipv moeten. Dan pas kun je er denk ik happy en vredig mee zijn. Ik hoop dit punt ook nog te bereiken 😅 anyways..veel succes..je hebt iig de eerste stap gemaakt 💪
Claudius Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Welkom hier . Vertel wat meer over jezelf.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden