Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Zolang mensen er niet direct mee te maken hebben is het geen probleem, de ver van je bed show. Waar wij wonen worden mensen bij het pinapparaat doodgestoken voor een paar euro. En idd geen omschrijving. Dat mag niet, is discriminatie. Je hebt gelijk hoor @karin123. Nogmaals, veel mensen hebben gewoon geen idee. %s om %s bewerkt door Wendy75 karin123 reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Wendy75 Precies. Vandaag weer raak in Duitsland. Kind en volwassene dood gestoken in een park. Door een Afghaan. https://nos.nl/artikel/2552812-peuter-en-man-doodgestoken-in-beiers-stadspark-verdachte-opgepakt Aantal lieve AZCertjes opgepakt voor diefstal. Die kunnen direct de grens over. En nog veel meer. De politie is het ook goed zat. Ze mogen zo weinig doen, hun handen zijn gebonden. Ze zijn dat tuig zo zat. Ook gehoord van een vriend die er werkt. En wat je zegt, pas als het ze zelf of familie overkomt gaan de ogen open. Kijken of ze dan nog zo graag "verbinden" en knuffelen! Als mensen liever een illusie leven, ik vind het best! Deze dagdraad werd goed bekeken:) Niet vies van een beetje reuring:) Pas goed op jezelf! Artax en Wendy75 reageerden hierop 2
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat dus. Ook een bevriende agente hier. Zij zegt het ook, het zit in de aard van het beestje. Je kunt het ze ook eigenlijk niet kwalijk nemen, dat was hun manier van overleven.Dat krijg je er niet meer uit. Helaas gaan ze (en dan bedoel ik natuurlijk niet alle statushouders) hier verder met hun praktijken en wij mogen enkel toekijken en niets doen. Nou ja, ik hou erover op. Het is om ziek van te worden. karin123 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden