lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 matje is nog niet teruggebrachtzal ik m op halenof haar nog een nacht gunnen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 tís toch watbriefje gehad: 1e nacht niet geslapen2e nacht als een blok, morgen komt ie terugen dat was gisteren dusik denk dat ze m houdt:Dik ben een beetje pissigmaar ook wel een beetje jaloers dat iemand dat zo maar durftdie zorgt duidelijk goed voor zichzelfmaar het blijft onbeleefddus ik haal m nu terug!oh zozo, terugze heeft er een besteldgauw mn provisie innen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 @Woman: goed bezig, zo te lezen!@Jane: heb je die mat nu ook terug of nog niet?Even een updateje van mij: ik heb 'm maandag aangeschaft. Ik las op internet zoveel goede dingen erover dat ik het wel durfde te wagen (bij de Tuinen kan je 'm niet eerst uitproberen). Het advies was om het in het begin 's middags te proberen, omdat sommigen er veel energie van krijgen. 10 Minuten.Gedaan dus. Wat deed dat zéééér!!! Ik had nog urenlang het gevoel dat mijn rug erg verbrand was of geschaafd. Verder voelde ik me zowel slaperig als gespannen de hele verdere dag. Gisteren voor de 2e keer. Dit keer 's nachts voor het slapen gaan. Wederom: Pijijijijn!!! Halverwege trok ik maar m'n nachtshirt aan. Toen trok ik het beter. Weer was ik zowel slaperig als onrustig. De onrust voelde ik in mijn buik. Maar als ik sliep, sliep ik wel lekker. Verder heb ik wat meer last van mijn rug. Maar dat had ik al een beetje voor ik de mat kocht. Kan het zijn dat dingen eerst verergerd worden? Ik ga het wel een kans geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 En toch.... voel ik me vandaag érg goed! Ik zag niet tegen het boodschappen doen op (drukte) en voor de rest zit ik goed in m'n vel voor het eerst sinds dágen. Zou het??? Door de mat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Een kombi misschien Zus, maar wat maakt het uit.Eerst de onrust die het lijf uit moet,daardoor kan het zijn dat je niet slaapt.Dat had die vriendin ook.Gewoon open staan voor wat er komt, en dat accepteren,ik vermoed dat als je dat doet het snel goed gaaten je de pijn ook voolt veranderen in tintelen en stromenvan energie. Ik ben een sauna en sportfanaat en ken datal van die 2, dus mijn matje was heel anders voor me; ikslaap er soms uren op. 10 min. is nog niet voorgekomen:Den ik ben blij dat ik mweer terug heb mijn stekelig vriendje:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik voelde het inderdaad ook tintelen en warm worden, maar tegelijkertijd deed het heel erg zeer. Maar ook dat schijnt bij het begin te horen. Voorlopig ga ik denk ik ff een oud t-shirt aandoen als ik erop lig. Net lag ik heel even naar het ruisen van de boom voor mijn slaapkamerraam te luisteren en ik voelde me heerlijk relaxed. Zó, dat was lang geleden zeg! Gaat de hele dag al goed. En dat terwijl ik me vanmorgen nog gespannen en somber voelde en tegen het opstaan opzag. Ik hou jullie op de hoogte van eventuele vorderingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Gister niet gedaan, mn spirituele warming up. Vandaag wel even doen weer. Maakt niet uit wanneer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik heb een aantal jaren geleden Reiki gevolgt en ben ook ingewijd voor Reiki 1.Ik heb mezelf voorgenomen om eens weer een reiki centra te bezoeken, het is een soort oefenruimte. Je kan hier ontvangen en geven. Doordat ik het lange tijd niet meer gegeven heb is de groei bij mij hier stil komen te staan. Zo was ik sinds vorige week dinsdag heel onrustig. had een zwaar gesprek op m'n werk (kan nog al bot op schrift overkomen en hier werd over gesproken) en iets in me knapte die dag en kon enkel nog maar huilen. Toen ik 's avonds thuis kwam werd me duidelijk dat mijn buurvrouw overleden was naar een lang ziekbed en maar 47 jaar mocht worden. Heel de week had ik veel last van stress en onrust in mijn lijf.Gisteren is ze begraven en heb ook afscheid genomen. Heb alles "in gedachten" gedaan. Was er wel fysiek bij aanwezig. Na afloop voelde ik een enorme rust over me heen komen. 's avonds een moment van rust genomen en heb een hele mooie site gevonden over reiki, meditatie en alles wat hier bij komt.Op de achtergrond wordt mooie muziek afgespeeld. Vanavond ga ik daar naar opzoek, ben wel in het bezit van een aantal meditatie cd's. Mocht iemand er belang bij hebben, dan hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 even voor An omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 en voor Verrandering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 en voor alle slapelozen hierwe noemen geen namen he ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 voor An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Zweedse spijkermat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 dan heb je de goeie Han ik hoop echt dat je er net zo veel aan hebt als ik hoor, anders ga ik me erg rot voelen en krijg ook weer slapeloze nachten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 alles of niks he? die ken ik ook en in het laatste geval geef ik je mn rek.nr wel voor de provisie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 The Fakirmat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Dat is m Marc, thnx! en dan via webshop en aanbieding!!! wie nou nog moppert doet t zichzelf aan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 http://www.bosmanggz.nl/aandachttraining?id=41 hier kun je (slaapverwekkende) meditaties beluisteren, wie weet slaap je er goed op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 voor alle (nog) slechte slapers hier; fakirmatje kopen! Beste investering na stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik wil heel graag dat mijn hoofd word leeg, ik kan echt niet meer tegen te veel denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Hoi Basia, Welkom op het forum, goed dat je hier gekomen bent. Als je wilt kun je meeschrijven bij Ditjes, Datjes, Dagdraad. Daar zitten we iedere dag en het is een soort huiskamer. Bij Wie is Wie kun je jezelf voorstellen maar doe rustig aan hoor. Hoop je weer te lezen. Groetjes Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 even voor de niet/slechte slapers vanaf 28/1 22.41 staan wat dingen over de fakirmat een waar slaap wonder, echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 nog even omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden