Spring naar bijdragen

Meditatiepact

Josje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

tís toch wat
briefje gehad: 1e nacht niet geslapen
2e nacht als een blok, morgen komt ie terug
en dat was gisteren dus
ik denk dat ze m houdt:D
ik ben een beetje pissig
maar ook wel een beetje jaloers dat iemand dat zo maar durft
die zorgt duidelijk goed voor zichzelf
maar het blijft onbeleefd
dus ik haal m nu terug!
oh zo

zo, terug
ze heeft er een besteld
gauw mn provisie innen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Woman: goed bezig, zo te lezen!

@Jane: heb je die mat nu ook terug of nog niet?

Even een updateje van mij: ik heb 'm maandag aangeschaft. Ik las op internet zoveel goede dingen erover dat ik het wel durfde te wagen (bij de Tuinen kan je 'm niet eerst uitproberen). Het advies was om het in het begin 's middags te proberen, omdat sommigen er veel energie van krijgen. 10 Minuten.

Gedaan dus. Wat deed dat zéééér!!! Ik had nog urenlang het gevoel dat mijn rug erg verbrand was of geschaafd. Verder voelde ik me zowel slaperig als gespannen de hele verdere dag.

Gisteren voor de 2e keer. Dit keer 's nachts voor het slapen gaan. Wederom: Pijijijijn!!! Halverwege trok ik maar m'n nachtshirt aan. Toen trok ik het beter. Weer was ik zowel slaperig als onrustig. De onrust voelde ik in mijn buik. Maar als ik sliep, sliep ik wel lekker. Verder heb ik wat meer last van mijn rug. Maar dat had ik al een beetje voor ik de mat kocht.

Kan het zijn dat dingen eerst verergerd worden? Ik ga het wel een kans geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kombi misschien Zus,
maar wat maakt het uit.
Eerst de onrust die het lijf uit moet,
daardoor kan het zijn dat je niet slaapt.
Dat had die vriendin ook.
Gewoon open staan voor wat er komt, en dat accepteren,
ik vermoed dat als je dat doet het snel goed gaat
en je de pijn ook voolt veranderen in tintelen en stromen
van energie. Ik ben een sauna en sportfanaat en ken dat
al van die 2, dus mijn matje was heel anders voor me; ik
slaap er soms uren op. 10 min. is nog niet voorgekomen:D
en ik ben blij dat ik mweer terug heb mijn stekelig vriendje:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voelde het inderdaad ook tintelen en warm worden, maar tegelijkertijd deed het heel erg zeer. Maar ook dat schijnt bij het begin te horen. Voorlopig ga ik denk ik ff een oud t-shirt aandoen als ik erop lig.

Net lag ik heel even naar het ruisen van de boom voor mijn slaapkamerraam te luisteren en ik voelde me heerlijk relaxed. Zó, dat was lang geleden zeg! Gaat de hele dag al goed. En dat terwijl ik me vanmorgen nog gespannen en somber voelde en tegen het opstaan opzag.

Ik hou jullie op de hoogte van eventuele vorderingen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een aantal jaren geleden Reiki gevolgt en ben ook ingewijd voor Reiki 1.
Ik heb mezelf voorgenomen om eens weer een reiki centra te bezoeken, het is een soort oefenruimte. Je kan hier ontvangen en geven.
Doordat ik het lange tijd niet meer gegeven heb is de groei bij mij hier stil komen te staan.

Zo was ik sinds vorige week dinsdag heel onrustig. had een zwaar gesprek op m'n werk (kan nog al bot op schrift overkomen en hier werd over gesproken) en iets in me knapte die dag en kon enkel nog maar huilen. Toen ik 's avonds thuis kwam werd me duidelijk dat mijn buurvrouw overleden was naar een lang ziekbed en maar 47 jaar mocht worden. Heel de week had ik veel last van stress en onrust in mijn lijf.
Gisteren is ze begraven en heb ook afscheid genomen. Heb alles "in gedachten" gedaan. Was er wel fysiek bij aanwezig. Na afloop voelde ik een enorme rust over me heen komen. 's avonds een moment van rust genomen en heb een hele mooie site gevonden over reiki, meditatie en alles wat hier bij komt.
Op de achtergrond wordt mooie muziek afgespeeld. Vanavond ga ik daar naar opzoek, ben wel in het bezit van een aantal meditatie cd's.
Mocht iemand er belang bij hebben, dan hoor ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...