Smaragdie Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 3 uur geleden zei Spirit: Zit nu weer te huilen. Had dit niet gelezen sorry. Wat is er mis met huilen @Spirit? Als het geen drankjank is toch.... Je doet het goed en ik ben zelfs jaloers op je soms dat je na de dood van je geliefde een nieuwe geliefde hebt gevonden. Ik hou het niet uit met ze......Na bijna 30 jaar dan toch liever alleen. Eigen baas zoiets. Sterkte lieverd. Gevoelens komen 60 keer harder aan zonder drank, normaal dempten wij dat met drank. Dus het gevoel mag er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 3 uur geleden zei Spirit: door zijn rijangst komen we bijna nergens meer, alleen kleine stukjes. Kan hij niet een paar rijlessen nemen om meer vertrouwen te krijgen? Ik ken iemand die dat gedaan heeft en daardoor durft die persoon weer gewoon te rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 34 minuten geleden zei Smaragdie: Jee minee, je bent net pas over de 50 toch? Ik krijg al pijn als ik dit lees. Ben een hypochonder😃 Grapje, sterkte, ben ook over de 50 en zwaar werk maar gelukkig nog niet deze lichamelijke klachten. Nu zul je zien dat ik volgende maand ook zulke klachten heb.Roep dit over mijzelf af. Wat doet de osteopaat? Kraken of massage? Mag dat nog, dat kraken dan? Hmm pas op he. Sterkte Cruyf. Nee ik heb anders nooit last van mn rug, echt never, zal wel met de kou te maken hebben. Niks kraken, gewoon lekker masseren een uur lang en lekker over diepe dingen discussiëren, gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Geloof je meteen @bumperjim probeerde wat humor maar volgens mij heb je ook echt pijn, merk ik aan je reactie. En je pols doet pijn ook. Kan ook door de riem van de hond komen of niet? Hoop dat thuis alles goed gaat met jullie/jij en jouw vrouw. Ben niet bekend met massages en diepe discussies. Hou je goed man! Alsjeblieft en de kurk erin houden en wat jij zelf wil natuurlijk. Soms maak ik mij zorgen om jou maar hoeft niet toch? Retorische vraag sorry. Ik lees je graag en ook wat je doet en beleeft en ik voel soms teveel Hsp. Fijn om je even te lezen daar hou ik het bij, verstandig. Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 (bewerkt) 11 uur geleden zei Smaragdie: Geloof je meteen @bumperjim probeerde wat humor maar volgens mij heb je ook echt pijn, merk ik aan je reactie. En je pols doet pijn ook. Kan ook door de riem van de hond komen of niet? Hoop dat thuis alles goed gaat met jullie/jij en jouw vrouw. Ben niet bekend met massages en diepe discussies. Hou je goed man! Alsjeblieft en de kurk erin houden en wat jij zelf wil natuurlijk. Soms maak ik mij zorgen om jou maar hoeft niet toch? Retorische vraag sorry. Ik lees je graag en ook wat je doet en beleeft en ik voel soms teveel Hsp. Fijn om je even te lezen daar hou ik het bij, verstandig. Haha nee joh, ik kan wel een riem vasthouden zonder geblesseerd te raken, die hou je gewoon in de hand hoor 😁 Pols is puur van het mointainbiken want dat gaat een beetje woest hier over de keien maar ik heb nu eea anders ingesteld op mn fiets. Pols lijkt nu chronisch maar is verder niet hinderlijk. Rug is nu acuut maar gaat alweer beter. En niks erbij gedronken 😜 30 december 2024 bewerkt door bumperjim Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden