Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 November 2024

Aanbevolen berichten

Ik heb de berekening toch maar gemaakt. 

€3 per blik bier. Minstens 6 blikken dronk ik per dag, Dat maakt minstens €18 per dag. 
Dat maakt per week minstens €18 maal 7 dagen dat is minstens €126. 
In een gemiddelde maand zijn er 30,41666667 dagen, schrikkeljaar niet meegerekend dat maakt per maand minstens €547,50 dat ik opdronk. Veel weet ik er al niet meer van of ik bedoel ik weet zeker alles niet meer juist, maar ik kwam niet toe per maand. Huur, eten, bier en nog andere maandelijkse onkosten, ik moest snel aanspraak maken op mijn spaargeld. 
Dit maakte per jaar minstens €6 570 dat ik opdronk.
Mijn ex vertrok in 2012, toen ben ik zeer veel beginnen te drinken, dat maakt dat ik sinds toen ruwe €78 840 op gedronken heb. Een onwerkelijk bedrag als ik het zo zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-11-2024 om 18:30 zei Lika:

Ken je La Pat trouwens? Ich fasse sich mit meinem Herzen heb ik net ontdekt. Heerlijk!!

Ik had er nog nooit van gehoord. Maar intussen heb ik het twee maal beluisterd. De eerste keer vond ik het een vreselijke draak. Maar zojuist vond ik het prachtig. Blijkbaar komt het er nogal precies op aan in welke stemming ik verkeer bij beluistering. Het roept associaties op met Anthony & the Johnsons bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...