Roberto Geplaatst 28 mei Rapport Share Geplaatst 28 mei (bewerkt) 7 minuten geleden zei Quinn: Was ie dat maar geweest. De biologische vader van mijn vader, geen idee. Mijn vader heeft die man nooit gekend. Daardoor heeft mijn vader wel onvoorwaardelijke zorg en liefde aan zijn eigen kinderen gegeven. 28 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei Rapport Share Geplaatst 28 mei net na de yoga kregen we de quote vd dag te horen; "het grote voordeel van het verleden is dat het voorbij is" en daarna stilte, en toen; is het dat voor jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei Rapport Share Geplaatst 28 mei Onvoorwaardelijke zorg en liefde... @lady jane nope. Ik log uit, wil hier helemaal niet drinkend zijn. lady jane en Smaragdie reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 mei Rapport Share Geplaatst 28 mei (bewerkt) 1 uur geleden zei Quinn: En op andere dagen was het blijven zitten tot je bord leeg is. Geen peil op te trekken. Daar had ik vroeger zo de schurft aan! Dat hebben wij bewust anders gedaan met onze kinderen. Je eet maar gewoon waar je zin in hebt, we proberen enigszins met verschillende smaken rekening te houden, met wisselend succes. Niet zeuren is de regel. Wij zeuren niet als ze hun bord niet leegmaken, zij zeuren niet als het niet lekker is. Eventueel kan er iets anders bijgeserveerd worden, liefst klussen ze dat dan zelf in elkaar. En alles wat overblijft gaat in de koelkast en heet de volgende dag tapas. Eten moet wel leuk blijven graag. 28 mei bewerkt door bumperjim Musashi en Smaragdie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 28 mei Rapport Share Geplaatst 28 mei Als ik aan het gezamenlijk eten vroeger terugdenk met mijn ouders en broertjes dan was dat alleen maar gezellig en heel fijn. Mijn vader had nare herinneringen hoe het bij hem vroeger ging met zijn ouders en zusjes en broertjes. Eten wat de pot schaft, alles opeten, al was dat tegen heug en meug. Zal ook met de hongerwinter die zij meegemaakt hebben, te maken hebben gehad maar dan nog. Vond dat altijd heel erg om te horen. Daarom pakte zij dat ook geheel anders aan. Ik kook wel graag voor mijzelf, ik vind koken ook leuk. Nieuwe recepten uitproberen. al is het leuker meer genoegdoening om voor anderen te koken ja. Voor @Quinn een knuffel. Voel door de berichten heen de pijn en je drinkt maar van mij mag dat hier hoor. Niet gaan wegblijven! Alsjeblieft juist niet. Je bent een grote lieverd. Heb er altijd veel aan als ik jou lees. bumperjim en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden