Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Lieve allemaal!Ben heel even thuis, mijn dag loopt anders dan gepland.Maar het gaat goed tot nu toe.Heb me aan de tijden gehouden en ben heel matig vandaag.Moet zo weer weg, uit eten. Is moeilijk, maar ik ben dan de bob.Dus het word water.Vanavond kom ik nog even om een hoekje kijken.Liefs!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nou Madeliefje houd je haaks hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hallo allemaal.Ik ben er weer en hou het vandaag verder droog.Sorry voor mijn gedrag van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Desi,Bloemen voor jou,Ik deel margrieten uit want die heb ik in mijn tuin, met honderden of meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 En van mij voor die lieve Dees. een hele hoop :heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Bol en Geertje:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goedeavond, vandaag dag nr 4, of ben ik nu alweer de tel kwijt, afijn, gaat goed vandaag...Droog gebleven en al loop ik soms langs een terrasje en komt dan de gedachte bij me op "een kan geen kwaad toch?" Maar weet dat ik daarmee mezelf voor de gek houd, dus ik doe het nietMadelief : Je gaat goed lieverd, vandaag half 12 gehaald en ook nog maar matig gedronken ??? Wauw, ben erg trots op je !!! Cathy : Pfff... Inderdaad effe diep ademhalen en de schouders er weer onder !!! Goed dat je het droog weet te houden !!! Wil : Dag 15, record wordt steeds moeilijker in te halen, niet dat ik dat zou willen hoor, blijf jij maar lekker voorlopen op me... Hou je voor ogen als goed voorbeeld met je enthousiasme... Word altijd vrolijk van je manier van schrijven... Thnx daarvoor...Dees : Vandaag weer nieuwe dag met nieuwe kansen... Laat die sterke vrouw weer uit het holletje komen !!! Geloof in je !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Blondie ik geloof helemaal in je meis. Echt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik niet hoor Bolik kom op dag 2 Blondie:Dgisteren schreef je dag 1het lijkt misschien wel langzaam in het beginmaar strakjes tel je in wekenen dan in maanden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Blondie, bij jou was ik ff de tel kwijt :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hallo lieve pactersBen er weer maar heb nog niet alles gelezen.Heb het etentje goed doorstaan, ben zelfs de BOB geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 :$Je hebt gelijk Jane...Dag 2 dus, zal de korsakov wel zijn... Hoop het natuurlijk niet, maar ben soms zo'n vergiet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Blondie kan ook de leeftijd zijn hoor:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Met 37 jaar hoop ik dat toch niet Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Borretje? Whats up?Gaat het niet vandaag?Gewoon schrijven hier ajb!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Lieverd, Heb je een aanleiding gehad hiervoor?Of is dit spontaan gekomen?Vertel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja klopt, ik heb dat ook, de reden is vaak de problematiek waarin we verzeild zijn geraakt.Dus word het een vicieuze cirkel.Maar we gaan morgen opnieuw beginnen meis!Het is het waard om voor te gaan.Blijf komen hier en we hebben niet voor niets een pact gesloten.Probeer gewoon vroeg te slapen, kun je niet meer drinken tenslotte.Had je een PB gestuurd, maar hier is ook goed, we hebben niet voor niets een apart draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Lieve Bor,Weer een beetje tot je positieven gekomen ?Morgen je zoontje halen toch ?Blondie HvJ !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Jongens, kom op heeeeee........Ik vind het vrijwel niet moeilijk; je hoeft t alleen maar gewoon niet te doen.Bak thee voor mijn neus. Het is gewoon ff klaar....Sterkte, go for it!Yes we can:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Right Cathy dat is de spirit... Morgen voor jou dag ? hoeveel ? 6 toch, super hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hee, en waar is Igor nu dan??Hm....trusten! Blondie gaat ook weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nope Cathy, ben te gefrustreerd !!!Dus slapen zit er nu niet in...eerst mn AD en mn slaappil er maar in en dan proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Truste allemaal.Ben droog gebleven zonder moeite. Morgen dag 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 mmmmmmmmmmmmmmmm...Rotnachten,bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Goedemorgen,Hier heeft het vannacht behoorlijk geregend maar echt afgekoeld, nee kan ik niet zeggen.Vandaag wordt dag 5!!.....mar vanavond het huis vol voetkijkers, oeioei.Sterkte voor eenieder en tot straks maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden