Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lieve pacters,

De teneur op dit forum, uitgezonderd dit draadje doet me besluiten dat ik hier niet meer wil zijn.
Aangezien dit draadje deel uitmaakt van dit forum, kan ik hier dus ook niet meer mijn ei kwijt.
Dat ligt maar aan enkele personen.
Er zijn hier ontzettend lieve en wijze mensen.
De rest heeft niets van mij begrepen.
De strijd die ik tot nu toe heb gevoerd was heftig, maar leerzaam.
Waar ik nu ben in zo'n korte tijd, dat had ik zonder jullie nooit gered!!!
Nogmaals durf ik, ook al word dat in twijfel getrokken, te zeggen dat ik trots ben op mezelf.
Maar vooral ben ik blij dat ik door een aantal lieverds hier het zover heb gebracht.
Dat ik een eigen visie heb, en een eigen weg uitstippel, daar word ik hier op afgerekend.
Volgens mij, en dat is misschien niet goed dat ik dit zeg, is het jaloezie.
Omdat ik gewoon van 3 flessen wijn het terug heb weten te brengen naar 2 á 3 glazen per dag,
Maar ik wil jullie op dit draadje bedanken.
Het ga jullie goed!!! En ik draag jullie woorden in mijn hart!
Liefs en dikke knuffel, Madelief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief meis
gooi je nu het kind niet met het badwater weg?
Ik ben bang dat je jezelf enorm tekort doet nu
je komt hier voor jezelf
en overal zitten mensen die je méér en minder liggen
onderzoek alles en behoudt het goede
dat is wat ik hier doe
en voor jou werkte dat tot nu toe ook prima
wat jij bereikt hebt heb je helemaal zelf gedaan
met hulp van hier
Ik hoop oprecht dat je jezelf hier nog even over na laat denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blondie6173

Dag 25 alhier en blijven droog wederom vandaag !!!



Die Blondie. Wandelt maar gestaag door en laat zich niet van de wijs brengen. ik vind het geweldig! :moon::present::present::present:
Toen ik hier op het forum kwam leek je me altijd zo'n bang vogeltje die angstig om zich heen greep op zoek naar versterking. En nu vlieg je zomaar in je eentje. Wees maar supertrots!

Typefout aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief, lieverd toch...
Schrik heel erg van je berichtje en hoop je toch nog terug te zien, al is het dan misschien alleen op dit draadje...
Jij trekt jouw plan en wat een ander daar van denkt is hun probleem...
Heb je zien teruggaan van 3 flessen naar 2 tot 3 glaasjes en van de ochtend naar de avond...
Je doet het echt zo goed !!!
Onderschat jouw prestatie niet, minderen lijkt mij zoveel moeilijker dan stoppen...
Je bent en blijft een kanjer !!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bor: Kom op he meid !!!
De wereld vergaat niet... Weet dat je maar weinig hebt gedronken en nu weer vol ervoor gaat...
Valt ook niet mee wat je nu door moet gaan...
Morgen weer dag 1, dan beginnen we gewoon opnieuw met tellen...
En whatever voor de volgende keer, bel/sms/roep/schreeuw maar doe dat dan wel voordat je de eerste neemt !!! Please !!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP, ik waardeer het dat je aan en om me denkt.
Ik ben wel eens te trots, maar soms zijn zorgen ook wel terecht.
Gewoon eens een flinke dip kan. Maar dit was toch iets anders.
Ja, was wel geneigd verstrikt te raken of zat dat al.
Nu weer wat meer lucht eventjes. Pfffff.....

Ik wil niemand ongerust maken hè. Mijn omgeving denkt dat het wel okay is,
omdat ik me weer als een gek op allerlei klussen stort. Maar eigenlijk is dat juist nu niet goed
voor me.
Een week weg zou beter zijn.. (klopt Jane)
Maar vooruit, ik ben er wel weer een beetje.....

Voor Madelief: hier een minderaar, die toch vrij snel de helft minder is gaan drinken en tegenwoordig rond het streefgetal aantal glazen per week zit. Men kan daar een mening over hebben; toch telt mijn eigen mening het zwaarst... en die wil ook nog steeds veel minder. Dus, in de stem van anderen hoor ik mijn eigen wens vaak. Ken jij dat ook? (kan daar niet ook juist een stukje irritatie bij jou zitten?)
Ik bedoel, ik kan redelijk tevreden zijn met wat ik nu heb behaald. Maar het kan nog beter.
Als een ander dat zou zeggen zou ik daar ook niet blij mee zijn. Ik wil het niet horen.
Vergeef me maar als dit voor jou niet telt!! Enne, blijven komen hoor; want je hebt je stempel hier al neergezet!!

Verder ben ik moe.
Ik zie dat anderen het ook moeilijk hebben en doorknokken.
Bor, houd moed!

(nog even op de d&d kijken)
Trusten all of you moon;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geert dag 12? Wat goed zeg. Valt het mee of gaat het moeizaam?:heart::sun::present:

Blondie voor jou dag 26? Ik hoop zo dat het nu gaat lukken om de alcohol uit je leven te bannen. Het moet gewoon lieverd. Je kunt het hé?:heart::present::)

Bij mij zit mén Refu er ook weer in. Het gaat zo automatisch. Geen weerstand, helemaal niets. Gewoon dat ding erin en ik kan er weer tegen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Het gaat nu wat moeilijker nu ik weer aan het opknappen ben.

Vandaag kan ik kontakt opnemen met een logopediste die ook trainingen geeft in ademhaling volgens Butheyko. Zij heeft nu vakantie maar ik mag al wel een consult-afspraak maken want in september start zij een nieuwe groep. Hopenlijk kan ik daar aan mee doen.
Geeft hoop!.

Verder hier rustig aan, wat doen, wat rusten, wat doen etc.....

Als ik deze training ga doen zal ik hier zeker melding van maken.
Ik heb het idee dat er hier meer mensen last hebben van hyperventilatie en apneu en snurken, denk aan Alf.

Liefs Bol en iedereen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah toch ff een reactie omdat ik weet dat als die niet komt, je er moeite mee hebt. Ik beschouw niemand hier als klein kind hoor, het is mijn mannier om iemand te laten zien dat ik begaan ben met die persoon, of dat ik hem of haar heel graag mag of dat ik mee leef. Maar je hebt ook liever niet dat ik veel emocions gebruik, maar ook dat is mijn manier. Ik vind het gewoon prettig om dat te doen. Heb het ff wat minder gedaan omdat je dit opmerkte maar dacht toen, ik bepaal dit zelf, en als mensen waarbij ik dit doe moeite hebben dan hoor ik het graag.
Niemand kan het forum naar haar of zijn hand zetten, dat gaat nu eenmaal niet, daar zijn we allemaal volwassen mensen voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag pacters!
Ben er niet zo vaak he?
Moet gewoon weer even mijn draai vinden.
Niets aan de hand verder.
Alles nog volgens mijn plan gelukkig.

Wat ik wel merk is dat ik van mezelf bezig moet blijven, is wel vermoeiend.
Maar oke het leid af.

Heb nog niet alles gelezen, ga ik straks doen, eerst even de keuken in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo pacters,

Vandaag alles goed gegaan. Mijn eerste sollicitatiegesprek gehad als Receptioniste bij een woninginrichting en deco life- style bedrijf. Waar denk je waar ik ff moest wachten: ja hoor bij de adfdeling wijn:D en het deed me lekker niks:) Heel erg lekker gesprek en nu afwachten. Kan wel effe duren want er waren vele kandidaten.

Vandaag dag 21 ADB. DRIE WEKEN dus. Ik begin weer een beetje zelfvertrouwen te krijgen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk, dat doe ik zo Pietje P.
Ik denk dat ik dat altijd zo deed. Het is nu wel wat extreem, maar er is hier dan ook veel te doen.
Als ik wil wonen zoals ik woon dan moet dat zo nu en dan. Het lag in de planning en ik heb er hulp bij. Dat laatste geeft ook gezelligheid hoor! En de vriend van mijn dochter kan iets verdienen.
De hele dag muziek om mijn oren, en mooie resultaten van een gewitte kamer tot aan een bijna geheel nieuwe douche. Ik ben er blij mee!
Het leidt af. Ik verdwaal er niet in.
Maar ik snap de valkuil!! En morgen ben ik gelukkig niet zo druk meer.

Mensen welterusten...ben moe.
Wat een doorzetters hier hè. Hartstikke goed!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...