Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Heb bij de thema's een verhaal gezet,dat ik tegenkwam op een blog.Speciaal voor degenen die de kracht in zichzelf nog moeten ontdekken.De arend en de eend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Geertjegeert, Madelief, :present: Een bloemetje, en dan ook nog virtueel, maar ik heb niet anders.Beterschap, sterkte, alles wat wenselijk is,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 En Harry,hoe gaat 'ie met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Geertjeje weesratnd zal verzwakt zijnmede door de alcoholmaar dit lijkt niet met afkicken te naken te hebbenlaat alles nakijken tot er wat gevonden is hoor!sterkte en fijn dat je je wel meldt hier.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 ALF Thnx hier kan ik wat mee, niet meppen maar aanvaarden... Had dat begin van de week wel, maar was het nu effe kwijt...Pfffff... lucht !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Geertje,Beterschap, wat rot nu...Dacht dat je er van genezen was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 cathy....Begrijp dat je het nu erg moeilijk hebt, blijf komen he!!!Teveel : dag 3 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: jane4Geertje je weesratnd zal verzwakt zijn mede door de alcohol maar dit lijkt niet met afkicken te naken te hebben laat alles nakijken tot er wat gevonden is hoor! sterkte en fijn dat je je wel meldt hier. :present: Jane, je laatste zin, "dat je je wel meld hier", daarom log ik nog even in.Ik kan niet meer, ben op!! En ik wil wel hier zijn, maar ben gewoonweg te moe.Daardoor misschien ook gevoelig voor dit soort opmerkingen.Hoop er morgen weer te zijn.Stort nu mn bed in.Nogmaals, had het al eerder gezegd, maar denk dat iedereen net aan de maaltijd zat, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Madelief, morgen weer een dag !!! Neem je rust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Madelief,Rust goed uit, hoop je morgen te zien en anders gewoon later als het goed voelt voor jou.Geertje,Hoop dat je nu eens goed gaat opknappen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Madeliefdie was echt voor Geertje bedoeldniet zijdeling naar jou hoorhet viel me op dat je niets schreef over drinkendus dacht ik zal ermaar niet naar vragen juistjij hebt je ook gemeld toch?ik respecteer hoe je het doet Madelief:present:en hoop dat je dag morgen weer fijner zal zijnrust maar lekker uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Madelief, RESPECT voor jou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Tortilla, Blondie,Dag 3, ben blij het te kunnen beamen.Jullie ook OK,Ben hier op vakantie en dan toch vaak weg, dus wat minder terug lezen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Madelief,Een misverstand blijkbaar.Slaap, rust, regenereer.Sterkte en mooie, mooie dromen wens ik je...Als je dit niet meer leest omdat je al slaapt, wat ik hoop, dan alvast een heel fijne, heel droge donderdag.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Even om het hoekje....Heb vanavond met K@rs@k@v's gewerkt, jonge mensen welteverstaan!S@d@j@. Dat wil je echt niet worden ....!!Ik knoop dat in mijn oortjes!Voor allemaal veel kalmte moed en wijsheid.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Cathy,Je bedoelt neem ik aan de aandoening genoemd naar een Russische professor?Nooit van dichtbij gezien maar geloof graag dat het motiveert om te zorgen dat je niet zo word.Maar... mag zijn naam hier niet genoemd worden???Gaat het verder weer een beetje?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Alf,Wat jij beschrijft ervaar ik ook en ik neem aan bijna iedereen hier.Jij zegt "toen ik nog dronk"Nu ben ik nog nooit echt lang "droog" geweest maar ook in die periodes heb ik dat gevoel.Dat gaat mij niet overkomen, ik ben natuurlijk niet echt een alcoholist, als het echt nodig is stop ik gewoon...En de denkende Harry weet dat het hem gaat overkomen, dat ie wel een alcoholist is, dat het al lang nodig is dat hij stopt...Maar Harry "de mens, het wezen" wil daar niet aan.De ratio gaat winnen, zolang die eerste blijft staan is het verstand machtiger dan het gevoel (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Z Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ja ik ga ook vit. B1 halen zsm!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Dank je Jane voor je bemoedigende woorden.Ik moet het kort maken, ik moet bloed laten prikken terwijl ik nuchter ben dus ga ik snel.Ben verre van in orde, heb pijn en ben moe maar ik heb geen gremlins, enige voordeel van ziek zijn.Vandaag dag 5.Sterkte voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Dag 19 is hier een feit... Straks werken en vanavond weer AA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hé Harry, dat wordt dan al weer dag 4 nu en Geertje dag 5, jullie gaan beetje gelijk op .Blondie, op naar de 3 weken, fijn dat je vanavond AA hebt.Cathy hoop dat je vandaag je kracht weer kunt hervatten!En voor alle medepacters, lach je gremlins midden in hun gezicht uit!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zo lieve kanjers. Ook hier ff goeie morgen wensen. We kunnen trots zijn op onszelf mensen. Kijk eens hoe goed we het doen zeg.Mijn Refu. zit er ook weer in. We gaan er weer voor. Vandaag voor iedereen weer een droge dag hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Heb jij nog vaak trekmomenten Bol?Of dempt de refu dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden