Roberto Geplaatst 22 april Rapport Share Geplaatst 22 april Regelmatig lees ik op de dagdraad dat mensen naar een filmhuis gaan en welke film ze daar gezien hebben. Misschien is er hier al een filmdraadje. Ik begin een nieuwe met onderstaande film die ik afgelopen dagen bekeken heb. Gaat over een feminine jongetje van 14 die zijn eigen weg kiest. Ik herken mij daar wel in. Gelukkig had ik een andere vader. De laatste scene is voor mij bloedstollend mooi: zijn SCHREEUW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 april Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april Olympia Dukakis heeft op mij ook zeer grote indruk gemaakt als tachtig jarige, whiskey drinkende butch, die haar blinde femme ontvoerd om mee te kunnen trouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 april Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april Bij Trevor overheerste zijn verslaving boven zijn boy friend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 april Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april (bewerkt) Tot slot voor vandaag. Wie heeft wie besmet met hiv? 22 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 22 april Rapport Share Geplaatst 22 april Ho ho , Ben je er van bewust dat je je roze bril nog op hebt , voordat je helemaal doordraaft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 april Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april (bewerkt) 16 minuten geleden zei Jac: Ho ho , Ben je er van bewust dat je je roze bril nog op hebt , voordat je helemaal doordraaft Ja @Jac, even pauze nu, morgen ga ik verder met mijn kwaliteitsspeelfilm draadje. 22 april bewerkt door Roberto Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 april Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april (bewerkt) Ok, nog één filmpje dan, speciaal voor jou @Jac, best eng, heb ik toch twee keer bekeken, omdat de afloop onduidelijk is. Net als onze verkiezingen, die ik al jaren niet meer volg. 22 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 22 april Rapport Share Geplaatst 22 april 6 minuten geleden zei Roberto: heb ik toch twee keer bekeken, omdat de afloop onduidelijk is. Nu wel hoop ik zo niet dan de derde x voor de lunch opzetten P.s roze brilletje zit nog op je giegel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 april Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2 minuten geleden zei Jac: Nu wel hoop ik zo niet dan de derde x voor de lunch opzetten P.s roze brilletje zit nog op je giegel @Jac, pas op voor jouw grapvorm. Kan een trigger zijn die afleidt waar het hier echt om gaat. Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 april Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april Ok @Jac, nog eentje dan in de aanloop naar 4 mei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 april Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april (bewerkt) De Duke of Burgundy is echt heel erg eng, durf ik niet nog een keer naar te kijken. Zeker niet bij volle maan. 23 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 april Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april Deze blijft altijd leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 april Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april Oh Maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 april Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april (bewerkt) De uitspraak van Quentin heb ik altijd goed onthouden: als je nooit afstoft neemt het stof na vier jaar niet meer toe. The Naked Civil Servant 1975 (youtube.com) 23 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 april Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 april Rapport Share Geplaatst 24 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april Vanuit Paki Engeland vliegen we nu met alle gepensioneerde alcoholisten naar: karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april Voor de gepensioneerden onder ons deel 2: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 april Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april (bewerkt) Speciaal voor onze @Smaragdie en haar vriendin @Remi1. 25 april bewerkt door Roberto Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april 2 uur geleden zei Roberto: Speciaal voor onze @Smaragdie en haar vriendin @Remi1. Mooie film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 april Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 april Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden