Spring naar bijdragen

Terugval


Aanbevolen berichten

Ik had gisteren een verjaardag. Ik heb rijkelijk aan het bier gezeten en daar voel ik nu de gevolgen van. Ik voel me best schuldig tegenover mezelf,  het is me toch niet gelukt. Mijn 'fuck it, je leeft maar 1 keer' houding nam de overhand. 

De eerstvolgende weekenden zal ik uitdagingen uit de weg gaan. Ik heb geen sociale gelegenheden op de planning, ik hoop dat ik geen redenen ga verzinnen. Voor nu voel ik vooral schuld en spijt. 

Ik ga de kater uitzitten. In elke zin van het woord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Mike1978:

Ik had gisteren een verjaardag. Ik heb rijkelijk aan het bier gezeten en daar voel ik nu de gevolgen van. Ik voel me best schuldig tegenover mezelf,  het is me toch niet gelukt. Mijn 'fuck it, je leeft maar 1 keer' houding nam de overhand. 

De eerstvolgende weekenden zal ik uitdagingen uit de weg gaan. Ik heb geen sociale gelegenheden op de planning, ik hoop dat ik geen redenen ga verzinnen. Voor nu voel ik vooral schuld en spijt. 

Ik ga de kater uitzitten. In elke zin van het woord. 

Fijn dat het slecht bevallen is , daar krijg je wilskracht van . Alcohol dient geen enkel doel . Als het niet gezellig is ga je naar huis , dan laat je je niet vollopen. 

En , ter zelfbescherming plekken mijden is zeker geen schande.  Ik ga op vakantie ook niet "gezellig " aan de bar hangen .  Vul mijn dagen met rond toeren en veel wandelen ipv iedere dag mezelf lam zuipen op vakantie en met een kater aan het zwembad liggen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...