Sophie60 Geplaatst 9 december 2023 Rapport Share Geplaatst 9 december 2023 Ik ben nu ruim 6 weken gestopt met roken en hoopte hier iets te vinden qua medestrijders maar er gebeurt hier nauwelijks iets helaas. Jammer. Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 december 2023 Rapport Share Geplaatst 22 december 2023 Hoe gaat het Sophie? doe je het op eigen kracht of heb je hulpmiddelen? ik ben ook al tig keer gestopt maar net zo vaak weer begonnen. binnenkort ga ik er ook weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 22 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2023 Hoi Zbb, Gaat vrij goed! Twee maanden nu en qua hulpmiddelen alleen nicotine-zuigtabletjes lage dosering. Heb 2 keer een peukje gerookt in die 2 maanden. Hoe ga jij het aanpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 december 2023 Rapport Share Geplaatst 22 december 2023 Twee maanden! dat is een hele mooie start zeg ik ga het dit keer maar weer cold turky doen vroeger had ik champix wat echt heel erg goed werkte maar dat is uit de handel en al die andere hulpmiddelen kan ik niet tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 22 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2023 Cold turkey is wel heel knap als dat kan lukken hoor maar waarom zou je het jezelf niet iets makkelijker maken door pleisters, nicotinekauwgom of de zuigtabletjes te gebruiken? Het gaat er uiteindelijk om dat je niet rookt. En als ik zo vrij mag zijn, ik zag dat je het al heel heftig vindt om te stoppen met alcohol dus joh, als je óók nog wil stoppen met roken wees dan zo lief mogelijk voor jezelf. Wist je dat hulpmiddelen om te stoppen met roken 1 x per jaar vergoed worden door je zorgverzekeraar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 Ik wil het liefst zo snel mogelijk door de nicotine verslaving heen en ik heb het idee dat pleisters en dat soort dingen de verslaving in stand houd ondanks dat je dan niet meer rook. ik weet dat er een keer per jaar een behandeling vergoed word,maar alleen de champix kon ik verdragen al die andere medicatie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden