Yvonne Geplaatst 29 november 2023 Rapport Share Geplaatst 29 november 2023 Goedemorgen frummers. Buiten is het nog helemaal donker en koud, maar (nog) wel droog. Binnen branden de lampjes en staan koffie en thee klaar. Ik neem even snel een bakje, moet straks al vroeg op pad. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 29 november 2023 Rapport Share Geplaatst 29 november 2023 (bewerkt) Goedemorgen lieve frummers, dankjewel voor de koffie Yvonne, jij weet wat we nodig hebben DAGPACT: Yvonne Beatrix Dune bijna 3 weken droog, wat is dit leven fijner. Als mijn kritieke moment van een uur of 5 eenmaal voorbij is, is drank serieus uit mijn systeem . Niet dat ik trek ervaar, maar ben me wel bewust. Denk dat het wel goed is. Houd me scherp fijne dag allemaal 29 november 2023 bewerkt door Dune Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2023 Rapport Share Geplaatst 29 november 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 november 2023 Rapport Share Geplaatst 29 november 2023 Goedemorgen allemaal Dagpact: Yvonne Beatrix Dune Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 29 november 2023 Rapport Share Geplaatst 29 november 2023 Wat een stilte hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vamos86 Geplaatst 29 november 2023 Rapport Share Geplaatst 29 november 2023 Ik ben er ook nog op de dagpact vergeet het alleen af en toe . We gaan nog steeds goed yeah dag 24 niet gedronken. @Dune ervaar net als jou het fijne gevoel bij mij zit de meeste craving niet om 5 uur maar vooral in de avonden en weekenden maar ze lijken wat minder . Voel me wel een stukkkk frisser helderder fitter en niet zo'n gek gevoel in me hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 november 2023 Rapport Share Geplaatst 30 november 2023 @Vamos86, je gaat lekker vandaag dus 25 dagen. Lekker hoor. Vamos86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden