Spring naar bijdragen

Maandag 27 november 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen,

heeeel enerverend weekend gehad, Sint binnen gehaald , mijn 6 kleinkinderen over de vloer, dochter met haar babies blijven slapen ( had haar mijn 0,0 regel opgelegd) tijdens het zoeken naar luiers vond ik in haar tas een blikje bier…. <_< Ik heb er niks van gezegd, wel wat van gevonden. Ken haar worsteling als geen ander. Ik heb gelukkig niets genomen/gehaald.

Zondag verjaardag gehad, veel mensen, veel drank… ach het doet me niks, dat triggered mij niet. In ‘mijn vorige leven’ zou ik na de verjaardag even naar de supermarkt gaan. Is niet in me opgekomen. Eerlijk waar. Wilde vooral naar huis. Uitrusten en met de kippen op stok met mijn zalige boek…

fijne dag allemaal, lekker rommelen in huis wasje met beddengoed staat al aan

Dagpact:

Yvonne

Beatrix 

Fonny 

Dune

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

Vanmiddag krijg ik glasvezel aangesloten
optimist als ik ben ga ik maar eindelijk mijn nieuwe laptop
die al meer dan een half jaar ligt te wachten, installeren en op de code van
de buurman activeren. Want ik heb slechte ervaringen met wisselingen van provider
Dan halveer ik hopelijk de aanloopproblemen alvast.
Maar mocht ik na 13 u niet meer online komen, dan wordt het toch door de regen naar de bieb.
Gelukkig las ik dat de oude provider zelf ook problemen heeft, moet ie maar niet zijn nieuwe
naam kiezen die rijmt op Oliedom. Maar god ik haat dit soort veranderingen, dus heb nu al de pé in.
Beloofd aan mezelf dat ik niet de regen in hoef om te gaan zwemmen, dan houd ik meer tijd over ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht ik dus, dat het zondag was.Had uitgeslapen en de hond uitgelaten.Nog niets in de gaten.Vond het wel wat druk buiten voor de zondag.Terug thuis, had ik het pas in de gaten.Nouja, geen afspraken en kooravonden.Bij toneel neem ik even een time out.Word te druk met m'n kerstoptredens erbij.Volgens jaar januari ben ik er weer bij.Beetje goed op mezelf letten.Beetje buikpijn.Niet heel erg, maar niet fijn.

Bonenschotel voor vanavond en morgen de mihoen weer, die ik gisteren heb gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier weer eens knap teleurgesteld in de KPN.
Monteur kan zijn eigen kastje niet verbinden met internet, dus voorlopig geen glasvezel.
Belooft dat ik vanmiddag of uiterlijk morgenochtend gebeld word door een andere monteur voor een nieuwe afspraak,
maar nee, de nieuwe provider mailt dat ik 8 dec. hoor of lees wanneer de nieuwe afspraak gemaakt kan worden. pffft t lijken wel ambtenaren.
Nou is het nieuwe abonnement een stuk duurder dus uitstel levert geld op, maar toch.............
En ik dacht dat ik het probleem zou worden met aansluiten. (dat komt nog want blijkbaar moet ik gaan boren om een snoer naar de kamer te krijgen)
ik blijf maar even struisvogelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me voorbereid door de code van de buurman te vragen. Die heeft al glasvezel, maar ik zie dat de verbinding gemiddeld is. Bij mijn oude provider
staat sterk. Dus ik ga er nog op achteruit ook haha. Ja @Adri03 ik heb soortgelijke ervaringen al 2 x beleefd. 2 zussen idem. De oudste kreeg een bos bloemen als troost, de 2e kreeg 200,00 als vergoeding (zij had haar rechtsbijstandsverzekering er op gezet) en wij kregen noppes. Eigen bedrijf en 2 maanden niet bereikbaar. Dochter vorig jaar, maanden zonder internet. Maar wat kregen jullie vroeg gasvezel zeg, wij hier in de randstad  worden nu ineens met haast afgesloten van de koperen leidingen. Die trouwens nog prima werken. En particulieren die weinig verbruiken gaan er dus niets op vooruit, alleen de rekening stijgt. Alle vernieuwing is nog geen vooruitgang he.
 

@Spirit ik heb nog TV voorlopig, geen idee of dat zo blijft, want de apparatuur wordt pas vervangen als de wifi werkt.

Het grote voordeel van al die uren wachten/tobben is wel dat ik helemaal bij ben met was, vaat, cleanen en alles. 
En ik type nu op mijn nieuwe laptop die ik eerder nooit aan de praat kreeg en daardoor dik 1/2 jaar ongebruikt onder mijn stoel lag stof te vangen.
Blijkbaar heb ik een deadline nodig om te oogsten.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan vertrouw ik maar op jou haha. Al heb ik nog niet storing gehad in dit huis en woon er nu bijna 12 jaar.
Maar goed de "vooruitgang" houd ook ik niet tegen dus de ongemakken maar gewoon verduren tot alles werkt.
En als het niet lukt zeg ik de boel op en deel de buurrekening/lasten en gemakken wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...