Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Oei Akelei, das minder. Ik hoop dat het weer bij jou snel weer opklaart... je bent op vakantie, dan verdien jij gewoon lekker weer. En hopelijk trekt ook de verkoudheid en zo ook snel weer weg. Goed dat je toch die sigaretten weer hebt kunnen laten hoor. Ik stuur je wel even een zonnetje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Ik mis Aakie. Ik mis het roken, heb een vreselijke trek in een peuk. Kan niet, mag niet, doe ik niet. Dit is een aardig eenzaam draadje. Een ****draadje onderhand al een poos. Want ..... Ik hoop dat Akelei snel weer ff komt binnenzeilen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Hey jij hierboven! Ik heb ook nog van die momenten dat ik zo verlang naar een peuk maar gaat voorbij zenne. Volhouden zenne! Akelei op reis?? Pietzak!! Zon zou hier ook nen boel plezanter zijn Witte, het was het moment nog niet maar toch nog voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Dankjewel meiden... Bui is weer overgedreven... Zou inderdaad zonde zijn om weer te beginnen.. Akelei... goed dat je ook niets hebt gekocht... Erg warm daar dus.... pff, das ook niet alles dan. Hier vandaag storm en regen letterlijk en donker, heel donker. We wachten met het mooie weer tot Akie weer terug is blijkbaar, hhihi. Fleur.... jij hebt hopelijk wat beter weer daar bij de bruiloft dan dat het hier in het noorden is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 De pleisters werken perfect. Ik zou ze er wel snachts afhalen, want je krijgt er nachtmerries van, in de ochtend zsm weer op. Ik ben nu dankzij (zonder bijwerkingen) de pleisters, zonder nog enkele trek, van het roken af gekomen. En nu nog steeds geen trek. DOE ZE WEL 'SNACHTS AF!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Das hartstikke goed Lies. Ik heb ze in het begin gebruikt, maar ben niet verder gekomen dan een week of twee. Bleef overigens best wel trek houden hoor. En ik had s nachts niet extra last van nachtmerries of zo, gelukkig maar. Maar hoe lang ben jij inmiddels van het roken af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Heee Fleurtje. Gelukkig je bent er toch nog!! Ik was heel ff bang dat we je hier niet meer gingen zien. Dank voor je mooie slinger. Die doet goed!! Daarom voor jou ook ff 1;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Ah Bijna Wittekop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Pffff, vraag me af wanneer Aak weer terug komt. Vind ook dat ze inmiddels best weer wat van zich had mogen laten horen... Aakie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Welkom terug Akelei rustig terugschakelen nog wat nasudderen in je herinneringen en lekker rustig aan weer opstarten, de wereld draait gewoon door ondanks de cultuurshock waar jij mee te dealen hebt. en je aanrecht is nog lekker leeg as het goed is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Akelei, het was even zoeken maar ik heb je gevonden. Fijn dat je weer terug bent. Lees je vast snel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Welkom thuis, Akelei, Heb aan je moeten denken, afgelopen weken. Hoe groot de verleidingen in "The Tropics". Rustig an.... Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Akie, fijn je weer te zien. En zoooo fijn dat je genoten hebt. Nou, gaan we nu weer gewoon lekker door met blij zijn dat we niet meer roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Oeps Aakie, niet gestopt na die paar dagen dus. Kan me er ook eigenlijk wel iets bij voorstellen...uhm, kan me er alles bij voorstellen eigenlijk. Maar nu weer terug naar 'zonder' dan,. Denk maar aan de voordelen hoor. Je gaat weer geld overhouden. Alles ruikt lekkerder. EN... niet meer benauwd en geen rokershoestje meer. Ik ga er voor het gemak maar van uit dat je dat weer terug had. Ik mis het roken nog steeds hoor. Denk er gelukkig niet constant meer aan. Maar heb op gezette zo'n ontzettende trek in een peuk. En als ik dan ga bedenken wat ik er zo lekker aan vind... geen flauw benul. Ik mis het heerlijke rustgevende gevoel van die eerste trek van een peuk. Maar om eerlijk te zijn.... dat rustgevende gevoel is alleen maar een antwoord op de onrust die ontstaat door nicotinebehoefte als je nog rookt.... die eerste trek helpt niet tegen andere onrust, dat betekent dat als ik nog zou roken ik dubbel zo onrustig zou zijn op bepaalde momenten Woehaaaaaaaaaaa, kan iemand mij nog volgen?? Anyway, als ik trek heb helpt het al als ik een ander met een rokershoestje hoor, of beter nog :$: iemand met van die piepende ademhaling. En reken maar dat ik die mensen vaak genoeg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Akelei, heel veel sterkte vandaag!! Ik ben nu weer m'n hakken in het zand aan het zetten om er ook weer tegenaan te gaan... Bwech, zooooo stom dat ik weer begonnen ben (ook toen ik op vakantie was) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 we kunnen hier niet langer, we kunnen hier niet langer blijven staan JE KAN HET! Geef er een lap op Chrissy en Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 een andere keer misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik ga er helemaal van uit dat Aakie het droog en rookvrij heeft gehouden gisteren. Mocht het echt heeeeel moeilijk worden dan moet je die lijst van Fleurtje er nog maar eens bij halen Aak Chrissy, 'gewoon' een datum prikken .... en doen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik wil wel ff slaan hoor Akie *kijk es naar het vogeltje* "KNAL" Oeps :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hihi... getver Aak, maar zooooo herkenbaar. Maar goed, dag 1 zit er voor jou inmiddels weer op, het gaat je gewoon weer lukken hoor. ben blij dat je het weer hebt opgepakt... offu eigenlijk eigenlijk hebt afgeschaft Voor mij zit dag 50 er op. Gek idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 jaloers zijn kan een hele mooie eigenschap zijn Aak, vooral als je het positief invult; dus laat Von je maar goed tot voorbeeld dienen dan zit jij straks ook tegen een paar mooie slingers aan te kijken:heart:, zukke maar dan langer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Hee Aak, weet je nog van vroeger toen we klein waren? Wij deden wel een een soortement van spelletje met een paar kinderen tegelijk: op een rij elkaars handen vasthouden... de kinderen aan het ene uiteinde beginnen te rennen en trekken de rest van de rij op snelheid, dan blijft die eerste staan, het andere uiteinde heeft inmiddels vaart gemaakt en brengt het eerste uiteinde weer op gang.... enz enz . Gaat helemaal goed komen Akelei. Voor je het weet ben je ver voorbij die 50 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Waar zit witteke? Volgens mij is ze morgen 7 mnd ver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Witte... je bent een topper... echt hartstikke goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 :heart::musicnote::heart::musicnote::heart: :heart::musicnote::heart::musicnote::heart: :heart::musicnote::heart::musicnote::heart: :heart::musicnote::heart::musicnote::heart: :heart::musicnote::heart::musicnote::heart: :heart::musicnote::heart::musicnote::heart: :heart::musicnote::heart::musicnote::heart: ondanks dat je hier veel te weinig bent en we je dus te veel missen, ga ik er maar vanuit dat je dit wel een keertje ziet; van harte meissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden