niwi Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 dank dank, lotgenoten... wat bedoel je, Jane ?...heb je nog meer ? ik heb hier in de kast nog wel vloeitjes over, ja... weliswaar 2-hands dan...maar nog niet gebruikt... maar dat bedoel je waarschijnlijk niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 nee of je nog meer verslavingen te lijf wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 nee hoor, Jane, ik heb nu 3 verslavingen de kop ingedrukt.. meer had ik er ook niet gelukkig...het is wel genoeg geweest... en nu zien vol te houden, niet meer terug naar dat zombie-achtig-bestaan onder invloed van drank, pillen en sigaretten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 oh ik weet er nog wel n paar hoor snoepen, lezen, sporten, sauna, koffie maar ik koester deze die van jou waren erger;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Niwi van harte met je rookvrije jaar! :musicnote::light::musicnote::light: Wat een vrijheid he ..... om niet meer te hoeven drinken en roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 dank je, Desi jij volgt toch nog he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 tis wat met die verslavingen he, Jane... vandaag pakken we die eerste sauna niet... dan worden we vanzelf sauna de baas.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 vandaag pak ik die 1e weer volgens mij bespeur ik daar een beetje sjaloesie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Hey waar zijn mijn slingers?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Sapperdeflappen!!!! Hoe is het mogelijk??? Ben ik het gewoon vergeten:( Keigoe bezig lieve Fleurtje!! Op naar je 4de maand.. hihi Keppe, nu staan we gelijk in t vergeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 :D Dat is waar Lidia weer een tijdje niet gelezen..en al de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hier log ik speciaal voor in Vliegkippie ook voor jou een dikke :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: goed bezig jij!! bij mij komt steeds meer de drang om te stoppen iedere avond neem ik het me voor..... en ieder ochtend steek ik er vrolijk (?) 1 op bij de koffie maar.....de drang om te stoppen wordt steeds groter en groter dus...ja ik wil snel volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: Shahirebij mij komt steeds meer de drang om te stoppeniedere avond neem ik het me voor.....en ieder ochtend steek ik er vrolijk (?) 1 op bij de koffiemaar.....de drang om te stoppen wordt steeds groter en groterdus...ja ik wil snel volgenquote> wat houd je dan tegen, sha ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 1. die 100 kilo die ik bang ben om te gaan aankomen 2. die slof sigaretten die ik met mijn stomme kop gisteren heb gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 heb je dan eigenlijk maatregelen genomen om het stoppen uit te kunnen stellen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 volgens mij gebeurd me hetzelfde als destijds met drank niet nadenken en gewoon kopen de verslaving? oke oke oke, ik ben heel fout bezig....I know ik lig nu 's avonds in bed met het gevoel van morgen kan ik me dood gerookt hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Akelei ik snap wat je bedoeld. Ik ben gestopt met roken, nu met drinken, en snoepen volgt hmmm Hoop ik. Het zit hem niet in de alc. roken of snoepen maar in de verslaving ja! Wat is je vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 dat is geen vraag, Akelei.... dat is meer een inzicht van hoe het zou moeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 pottedrie Mirjam Je bent me steeds voor, nou heb je alweer ongeveer mijn tekst haha Ok ik zal op de achtergrond blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 sorry witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Akelei, ik ben ook meerdere keren een poging gedaan om te stoppen met roken en met drinken. gedeeltelijk ben ik het met je eens; stoppen met roken is moeilijker maar gaat wel sneller! Echt waar! ( mits je niet de hele dag door drinkt van bij het opstaan tot het naar bed gaan) Daarom ben je met stoppen met roken de hele dag mee bezig, stoppen met drinken alleen op de tijd dat je normaal ook dronk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Oeps, daar herken ik me sterk in Akelei de eerste zodra ik uit bed kom voor de koffie al klaar is en de laatste voor het tanden poetsen en zelfs heel soms als ik wakker wordt 's nachts ga ik naar beneden even een peuk roken dus dat dagboek telt bij ook ook...wat zou ik moeten opschrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Myriam, je laatste tekst moet je even veranderen er staat stoppen met drinken ben je de hele dag mee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 ik moest ook om medische gronden stoppen en wel voor inplantaten in mijn mond! De inplantoloog zou deze niet plaatsen als ik rook! De datum wist ik ruim van te voren namelijk 14 febr. Na me heel druk gemaakt te hebben waar hij het lef vandaan haalt om mij te laten stoppen. Maar oke toen ik over de schrik heen was vond ik het een goede stok achter de deur en ben ik gestopt op die datum! EN BLIJ DAT IK NIET MEER HOEF TE ROKEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 AlbertRemmo goed opgelet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden