AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Allemaal en Akelei Ik stop morgen ook met roken, en het lijkt me vele malen moeilijker dan het niet drinken echt vele malen moeilijker, dus berg je maar deze niet rookdraad word nooit meer gezellig;) Ik mag hier toch zeuren hè tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ja ben er ook strategie heb ik dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik heb wel een poos geleden zoethout gekocht, ik denk dat ik daar kleine stukjes van maak en dat dan maar regelmatig in mijn mond hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jopie hoe krijg je het voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ze zeggen ook wel es dat je dan geen koffie moet nemen. Maar `s morgens thee daar word ik zo weeïg van en de hele dag niet wakker dus ik denk nee ik moet wel aan de koffie Maar wat zullen de dagen lang duren denk ik nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Nou Akelei, traplopen heb ik een hekel aan, en hardlopen hou ik geen 2 meter vol. Maar jij bent al een keertje gestopt begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik hoop ook dat ik heel snel iets merk van het niet roken, dat ik een knop om kan zetten en niet in dit angstige blijf hangen. Ik rook 60 sigaretten per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik dronk vanmiddag koffie Kan ik niet meer tegen Drink al jaren alleen nog 's ochtends een paar bakkies, voor de rest water Ging vanzelf Ooit goot ik me vol door de dag en ook nog 's avonds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 en hoe is het met roken Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Teveel nog Vaak een heel pak Javanen per dag 3/4 Komt ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Champix-zyban vond ik vreselijk!!!!! Niet slapen, nachtmerries, totaal opgefokt (en echt he erger dan superman op speed!). Javanen hmmmmmmmmmm jaaaaaaaa. Nu tijdens het werken doe ik het (kwestie van moeten) met een half pak camelen per dag. Wil dus ook echt en echt stoppen! Dat gehoest! Pffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 10 jaar geleden ben ik drie dagen gestopt met roken. toen zei Will "als je nou geen peuk opsteekt douw ik em achter in je strot" (verder is ze wel lief hoor) Ik sliep gewoon `s nachts niet meer en was denk ik stikchagrijnig dus heb `s avonds maar weer 1 opgestoken waarna de rest gewoon weer vanzelluf ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 jeetje d`r zit hier een heel nest:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik heb nu nog 3 sigaretjes en als die op zijn ga ik naar bed `s nachts rook ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: akeleieen heel nest "stoppers" of "willen stoppers"? quote> nou inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Wish me luck voor morgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Veel succes morgen Albert en even iets belangrijks: als je last hebt (of aanleg voor) van hoge bloeddruk dan mag je heel weinig zoethout per dag. jij drinkt ook de zoethout gemberthee toch al? En dan ook stukjes gaan kauwen, dan moet je dat dus goed in de gaten houden. alle kanjers hier: toi toi toi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Succes AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 vandaag de 300e dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 dank je, Sha... nu jij he.... en vooral de drank ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ja, ik weet het Niwi...drank staat nu weer even op 1 stoppen met roken komt ook... dan kom ik hier ook het draadje versterken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 dan wordt het draadje een sterke kabel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Niet roken is me vandaag niet gelukt, wel heb ik veeeeeeeeel minder gerookt dan normaal Ik denk dat ik het vandaag met 10 sigaretten red ipv 60 dat vind ik al een hele prestatie van mezelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 ooit lukt het feilloos Akelei:heart: We houden de moed er in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden