Spring naar bijdragen

Nooit meer roken

smart

Aanbevolen berichten

Niwi, ik heb straks een gesprek wat een behoorlijke impact gaat krijgen hier in huis.
Mijn zoon gaat een maand waarschijnlijk bij zijn vader wonen, gaat hier thuis even niet meer....
de koek is even op.............
Zelf wil hij niet maar het kan niet anders..........ik kan nog geen andere vervanging vinden voor stress en spanning.
Ja ik weet er wel een maar die heb ik net onder controle....dus die gaat het zeker niet worden.
Dan blijven voor mij nu even die rotpeuken over........zwak... I know, dus toch morgen maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Shahire,
ik begrijp je wel dat je nog even wilt wachten tot zondag, maar ben je ook niet bang
dat er zich dan weer wat anders voor gaat doen...???....
weer iets anders om het maar weer uit te stellen ???....

@Gaby......gefeliciteerd....:present: 2 verslavingen in 1 keer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi: heb je gelijk in maar ik heb me nu voorgenomen om van te voren in mijn agenda te kijken of er iets komt waar ik tegenop zie en moet voor mezelf van te voren dan al vervanging voor die rookdtok gaan zoeken.
Dat had ik eigenlijk zelf nog niet bedacht......
Ja...en er kan ook iets onverwachts gebeuren dus daar ga ik me ook al op voorbereiden.
Het zit gewoon tussen mijn oren, ik weet het...maar het zal goed komen want dat moet van mezelf :D
Ik blijf die draad oppakken.....dus morgen nieuwe dag en gaan met die banaan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren had ik het eigenlijk voor het eerst even moeilijk, verdorie elke dag hartstikke blij dat ik niet meer hoef te roken, en gister toen toch dat moment,maar......... ik heb het niet gedaan, ben zo ontzettend blij dat ik niet gerookt heb nu, raar he, ben wel heel blij dat ik niet gerookt heb,maar heb die euforie niet dat ik niet gedronken heb, dus nu weet ik dat ik moet oppassen :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...