Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Niwi, ik heb straks een gesprek wat een behoorlijke impact gaat krijgen hier in huis.Mijn zoon gaat een maand waarschijnlijk bij zijn vader wonen, gaat hier thuis even niet meer....de koek is even op.............Zelf wil hij niet maar het kan niet anders..........ik kan nog geen andere vervanging vinden voor stress en spanning.Ja ik weet er wel een maar die heb ik net onder controle....dus die gaat het zeker niet worden.Dan blijven voor mij nu even die rotpeuken over........zwak... I know, dus toch morgen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 vandaag 3 weken alcohol en rook VRIJ!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Gaby, voor jou vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Niwi voor jou ook een maar bij jou kan ik om de dag wel bezig blijven met slingers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 @Shahire,ik begrijp je wel dat je nog even wilt wachten tot zondag, maar ben je ook niet bangdat er zich dan weer wat anders voor gaat doen...???....weer iets anders om het maar weer uit te stellen ???....@Gaby......gefeliciteerd.... 2 verslavingen in 1 keer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Niwi: heb je gelijk in maar ik heb me nu voorgenomen om van te voren in mijn agenda te kijken of er iets komt waar ik tegenop zie en moet voor mezelf van te voren dan al vervanging voor die rookdtok gaan zoeken.Dat had ik eigenlijk zelf nog niet bedacht......Ja...en er kan ook iets onverwachts gebeuren dus daar ga ik me ook al op voorbereiden.Het zit gewoon tussen mijn oren, ik weet het...maar het zal goed komen want dat moet van mezelf Ik blijf die draad oppakken.....dus morgen nieuwe dag en gaan met die banaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Bij mij gaat het moeilijk. Lange perioden op een dag goed en dan is ie er weer. Die eeuwige trek.Ik heb een enkele keer aan een peuk getrokken. Dit moet ik echt afleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 in gedachten zie ik je al gaan met een banaan, Shahire....je hebt dan toch wat in je handen he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Verkeerd gelezen, ik dacht cold turkey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Kanjers Ik blijf jullie hier wel volgenmaar blijf zelf hier even wegkan het momenteel niet opbrengen2 tegelijk is voor mij nu even teveel.........maar uiteindelijk komt ook dat roken wel goed...Succes, grts Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 vandaag 9 weken niet gerookt....63 dagen al....1895 peuken uitgespaard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ben ik nu nog de enige hier ?..ik had nog een plaatje aan willen vragen voor alle rokers....Boudewijn de Groot..."Als de rook om je hoofd is verdwenen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ja nu kan ik het natuurlijk niet laten om te reageren...........Een plaatje voor alle rokers.......................hmmmmmmm.....Als de rook om mijn hoofd is verdwenen zal ik me hier dagelijks melden Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 AlstublieftAls de rook om je hoofd is verdwenen.Is ook heel toepasselijk voor alle drinkers trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 nee hoor Niwi ik ben er ook nog 25 dagen niet gerookt en dat zijn ruim 500 sigaretten (volgens mijn stopstatus) dus weer een mijlpaaltje, en nog steeds een blije niet roker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 @Jaap bedankt voor het liedje altijd al mooi nummer gevonden, en nu ook heel toepasselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ah, gelukkig Gaby.....ben ik toch niet de enige....lekker is dat toch he.....niet roken....en de uitgespaarde peuken zien oplopen....en bedankt, Jaap....ik vond het wel van toepassing.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Gisteren heb ik gerookt. Hier heb ik het bij gelaten maar geef het niet op.Ga verder waar ik gebleven was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Gisteren had ik het eigenlijk voor het eerst even moeilijk, verdorie elke dag hartstikke blij dat ik niet meer hoef te roken, en gister toen toch dat moment,maar......... ik heb het niet gedaan, ben zo ontzettend blij dat ik niet gerookt heb nu, raar he, ben wel heel blij dat ik niet gerookt heb,maar heb die euforie niet dat ik niet gedronken heb, dus nu weet ik dat ik moet oppassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 vandaag zit ik op 67 dagen....en de 2.000 uitgespaarde peuken gepasseerd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 2000 peuken Niwi, een mijlpaal!!denk je toch eens in wat dat met je longen doet, jagghhhhh(en je portemonnaie)vergeet je niet jezelf vandaag eens lekker te belonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 is het eigenlijk de moeite waard om mezelf te belonenomdat ik iets niet meer doe ?...maar dank je wel hoor, Jane.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Niwi.................argggggggg......maar jij :present: :present: :present: :present:Ja je mag je zelf belonen...goed boek, lekker visje bij de visboer, strandwandeling etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 ja, dank je, Shahire....ik heb wel zin in kebab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 vandaag 4 weken niet gerookt HOERA, nu wordt het met de dag makkelijker (ik heb het gered!!!! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden