Spring naar bijdragen

Nooit meer roken

smart

Aanbevolen berichten

Desi vandaag dag 3? Lijkt me sterk dat je zó snel al bijwerkingen hebt, maja, ik merkte al wel snel dat behoefte en smaak afnamen. Ik vind het trouwens wel heel zorgvuldig van die arts van je hoe er eerst goed gekeken wordt. Succes meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 8 uur is het nicotine gehalte in je lichaam al gehalveerd en de hoeveelheid zuurstof in je lichaam kruipt terug naar een normale waarde.

Na 1 dag is de carbonaat monoxide uit je lichaam en kunnen de longen beginnen zichzelf langzaam maar zeker te herstellen.

Na 2 dagen is al de nicotine uit je lichaam verdwenen en het gevoel van smaak en geur is aanzienlijk gestegen.

Na drie dagen neemt de conditie langzaam weer toe en wordt ademhalen weer makkelijker.

Kijk daar wordt een mens toch vrolijk van, ik zit nu op dag 4, gaat goed tot nu toe, en hoe gaat het met jou Desi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
niwi

dag 28 van het niet-roken....

volgens de teller van de blog 843 peuken uitgespaard....

ik schrok eigenlijk wel van de hoeveelheid..

Hoe houd je precies dat aantal bij?
Ik ga volgend weekend stoppen en denk dat het wel een stok achter de deur voor mij is om te zien hoeveel ik niet gerookt heb.
Zie dat ik nog veel kan 'weghalen' hier op het draadje, moet ik deze dagen toch maar eens van voor af aan gaan lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Niwi..
Vandaag dag 52 voor jou, als het goed is. Maar dat aantal peuken niet gerookt is natuurlijk meer iets voor het onzindraadje. In de tijd dat ik dronk, dronk ik ontzettend veel. Maar tussendoor dronk ik eigenlijk ook ontzettend veel niet.
52 Dagen niet gerookt vind ik een ontzettend mooi voor een nicotineverslaafde. Maar je hebt alleen die eerste maar niet gerookt. Dus ik zou zeggen: dag 52 al.... 1 peuk niet gerookt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holy Maloney, ik heb 20,000 cigaretten niet gerookt.
Nog even doorzetten en Niwi en Wakx veroorzaken kaalslag en werkeloosheid in de tabaksindustrie.
Krijg ik een claim aan onze broek.
Moeten we het bespaarde geld alsnog overmaken op de rekening van Philip Morris.

Mis ik het? Nu en dan een beetje. Maar steeds minder. Er gaan al dagen voorbij dat ik er helemaal niet aan denk, zoals gisteren.

Wat ik wel mis is dat ik met een peuk gefocused over een probleem kon nadenken.
Nu zijn mijn gedachten all over the place. Zo voelt het althans.
Maar dankzij gefocused denken wist ik ook dat ik moest stoppen met roken.
Dus toch maar liever verstrooid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...