niwi Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 vandaag 6 weken niet gerookt...1264 peuken uitgespaard....wat een weelde, wat een leven....geen drank, geen pillen, geen sigaretten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Niwi wat geweldig!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 vond net nog een vol pakje sigaretten , en ik heb ze onder de kraan gehouden en weggegooid! was toch beetje ''raar'' moment, maar het moet NU maar eens over zijn, tot nu toe geen trek vandaag :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Ben al de hele dag uit mijn doen. Toch geen bijwerking van de Champix hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Desi vandaag dag 3? Lijkt me sterk dat je zó snel al bijwerkingen hebt, maja, ik merkte al wel snel dat behoefte en smaak afnamen. Ik vind het trouwens wel heel zorgvuldig van die arts van je hoe er eerst goed gekeken wordt. Succes meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Nee Sara pas dag 2. Gaat nu ook wel weer. Denk eerder dat ik me langlendig voelde door de pijn in mijn arm. Heb nu een ontsekingsremmer en dat helpt. Voel me ook weer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 ook gij Desi.....jawel het kan ...het is mogelijk....al aan het minderen trouwens ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Jawel Niwi.Ik probeeer er bij na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Na 8 uur is het nicotine gehalte in je lichaam al gehalveerd en de hoeveelheid zuurstof in je lichaam kruipt terug naar een normale waarde.Na 1 dag is de carbonaat monoxide uit je lichaam en kunnen de longen beginnen zichzelf langzaam maar zeker te herstellen.Na 2 dagen is al de nicotine uit je lichaam verdwenen en het gevoel van smaak en geur is aanzienlijk gestegen.Na drie dagen neemt de conditie langzaam weer toe en wordt ademhalen weer makkelijker.Kijk daar wordt een mens toch vrolijk van, ik zit nu op dag 4, gaat goed tot nu toe, en hoe gaat het met jou Desi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 maar ff omhoog gehaald....want het dreigde een beetjein de vergetelheid te raken.....vandaag dag 45......1356 peuken niet gerookt....en dat is te voelen ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 voor mij dag 6 niwi, en ik voel het nu ook al, hoop dat ik hetzelfde kan zeggen over 39 dagen :-) dit forum doet me wel goed, merk ik, durf er zelfs (stiekem) op te hopen, 45 dagen niet roken R E S P E C T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 vandaag dag 47.....1.409 peuken niet gerookt....ik sta toch niet alleen meer in het aanvaarden he..???...Sara? Blondie? Desi? Aicha? Gaby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: niwidag 28 van het niet-roken.... volgens de teller van de blog 843 peuken uitgespaard.... ik schrok eigenlijk wel van de hoeveelheid.. Hoe houd je precies dat aantal bij?Ik ga volgend weekend stoppen en denk dat het wel een stok achter de deur voor mij is om te zien hoeveel ik niet gerookt heb.Zie dat ik nog veel kan 'weghalen' hier op het draadje, moet ik deze dagen toch maar eens van voor af aan gaan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 stoprokenblog.nl daar kun je een stopdatum invullen, het aantal sigaretten per dag....zelfs een bedrag....en als je dan een dagboek activeert, loopt er een teller mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Dank Niwi, zal zo eens even kijken Gevonden!! Ja dat is wel iets voor me lijkt me.Zal het komende week maar eens gaan invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 zo vandaag dag 8 niet gerookt en niet gedronkenwat een heerlijkheid....zo blij en vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Zo...7 weken niet gerookt.....49 dagen, nog nooit meegemaakt.....1474 peuken niet gerookt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Shahire wat is jou stopdatum alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 joepie de eerste 10 dagen gehaald, voel me al een stuk beter, begin er steeds meer in te geloven....wow.......een rookVRIJ leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Klasse Gaby:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 dag 51 al.....1531 peuken niet gerookt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Hai Niwi..Vandaag dag 52 voor jou, als het goed is. Maar dat aantal peuken niet gerookt is natuurlijk meer iets voor het onzindraadje. In de tijd dat ik dronk, dronk ik ontzettend veel. Maar tussendoor dronk ik eigenlijk ook ontzettend veel niet. 52 Dagen niet gerookt vind ik een ontzettend mooi voor een nicotineverslaafde. Maar je hebt alleen die eerste maar niet gerookt. Dus ik zou zeggen: dag 52 al.... 1 peuk niet gerookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 haha Kohtje.....grappig....ja, je hebt gelijk.....tijdens die 52 dagen heb ik de 1e niet gerookt....maar in diezelfde tijd wel een groot aantal bespaard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 had vanmiddag trek, maar... niet gedaan, was ff moeilijk, maar nu zo blij dat ik het niet gedaan heb, 13 dagen rookvrij ,HOERA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Holy Maloney, ik heb 20,000 cigaretten niet gerookt. Nog even doorzetten en Niwi en Wakx veroorzaken kaalslag en werkeloosheid in de tabaksindustrie. Krijg ik een claim aan onze broek. Moeten we het bespaarde geld alsnog overmaken op de rekening van Philip Morris. Mis ik het? Nu en dan een beetje. Maar steeds minder. Er gaan al dagen voorbij dat ik er helemaal niet aan denk, zoals gisteren. Wat ik wel mis is dat ik met een peuk gefocused over een probleem kon nadenken.Nu zijn mijn gedachten all over the place. Zo voelt het althans. Maar dankzij gefocused denken wist ik ook dat ik moest stoppen met roken. Dus toch maar liever verstrooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden