SoberMummy Geplaatst 9 juli 2023 Rapport Geplaatst 9 juli 2023 Hoe gaat het met jou Sunflower? hopelijk ben je iets opgeknapt ! Sunflower31 reageerde hierop 1
Sunflower31 Geplaatst 11 juli 2023 Auteur Rapport Geplaatst 11 juli 2023 Goedenavond allemaal, Ben een paar dagen afwezig geweest, maar nu weer een update. Ben de afgelopen dagen mateloos moe, emotioneel en god mag het weten nog meer. Alle emoties komen dagelijks wel langs, maar vooral ergernissen ( om helemaal niets), misschien wel boosheid en somberheid voeren de toon. Vandaag overigens gelukkig best wel een fijne dag gehad, zijn naar een buitenzwembad geweest en heb sinds lange tijd écht weer gelachen. Dan het volgende, trek… jeetje wat is dat een vreselijk gevoel zeg! Ben teveel bezig met hoe saai het leven zal worden, en hoe ik me uit gelegenheden ga lullen waarin gedronken wordt, want ja! Heb nog steeds geen druppel aangeraakt. Tis moeilijk, maar heb nog meer dan genoeg wilskracht om door te zetten. Bloeduitslagen vandaag terug gekregen, ‘t was allemaal perfect. Bizar om te zien hoe goed je lichaam bepaalde klappen kan opvangen. Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat! lady jane reageerde hierop 1
garfield076 Geplaatst 11 juli 2023 Rapport Geplaatst 11 juli 2023 1 uur geleden zei Sunflower31: Bloeduitslagen vandaag terug gekregen, ‘t was allemaal perfect. Bizar om te zien hoe goed je lichaam bepaalde klappen kan opvangen. Goed om te lezen!
KeyBrendon Geplaatst 29 juli 2023 Rapport Geplaatst 29 juli 2023 Bedankt allemaal voor het goede advies, ik zal ze zeker gebruiken.
TonyCooper Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Ik geloof dat elke student op de universiteit voor uitdagingen staat met academische schrijfopdrachten. Ik wil graag een nuttige bron delen, https://extendedessaywriters.com/ die me heeft geholpen deze moeilijkheden te overwinnen en mijn academische prestaties intact te houden. 7 augustus 2023 bewerkt door TonyCooper
Sunflower31 Geplaatst 20 augustus 2023 Auteur Rapport Geplaatst 20 augustus 2023 (bewerkt) * 20 augustus 2023 bewerkt door Sunflower31 Nvt
lady jane Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Geplaatst 21 augustus 2023 sterkte en succes @Sunflower31
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden