Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Vervelend wimmelt! Het hoort er bij het leven net als eten en drinken. Het is een basale behoefte. Jammer dat het een beladen onderwerp is.

Je weet wel dat het door deze pil komt en misschien gaat t net als de moeheid over.

Of misschien als je iets minder hogere dosering neemt?

Of kan dat niet ( heb ik t niet goed begrepen....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je reactie MG. Denk ook niet dat de HA er iets op weet. Op internet kan ik er weinig over vinden, behalve een amerikaanse site waar beweerd wordt dat als het eenmaal zo is het ook meteen voor eeuwig is. Wel fijnĀ  rustig :angry: .. Ik ga het zien, maar drinken doe ik niet en dat is niet onbelangrijk.

bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zit er weer in, moeheid verdwenen maar volledig impotent, en dat vind ik echt helemaal niks. Durf er nauwelijks over te beginnen maar het is echt een bijwerking die genoemd moet worden. Zit er behoorlijk mee,

Wimmelt misschien wat forceren, wat extra aandacht aan besteden? Ja ik ben een vrouw dus heb geen verstand van hoe de man zijn seksualiteit beleeft, maar weet wel dat het erg is als dat minder wordt.

En anders een kwart gaan slikken, misschien dat dat helpt. Heb het trouwens wel vaker gehoord hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje, dank voor je reactie, ik ga in overleg met de huisarts naar een oplossing zoeken. Ik wanhoop niet, misschien is het tijdelijk. Het is wel gek om over zo een beladen onderwerp te beginnen maar ik realiseer me nu dat dit onderwerp echt onderbelicht is, zelfs binnen de verslavingszorg terwijl ik zeker weet dat er een relatie is tussen beide zaken. Bij droogstaan (zonder refu dan) was een weer normaalĀ  libido altijd Ć©Ć©n van de beloningen.. Toch geen onbelangrijke factor lijkt me maar ik hoor er nooit iemand over. Drank maakt het libido bijna helemaal kapot is mijn ervaring. Misschien een apart draadje, ik ga er over nadenken, wellicht mag het niet eens van tactus. Het lijkt me niet onbelangrijk. En tegen de verdrukking in:

Ā 

HIJ ZIT ER WEER IN! Hoera rust in de kop, dat dan weer wel!

bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Wimmelt ik denk dat als er over sekualiteit in relatie tot alc. en of medicatie respectvol geschreven wordt en er geen schunnige taal is, je in principe een draadje aan kan maken hoor. Ik geloof niet dat daar bezwaar tegen gemaakt kan worden. Gewoon proberen.

Als het jou helpt om meer duidelijkheid te krijgen is dat goed. :)

En misschien zou je er over na kunnen denken om 2x per week een halve te nemen. Ik slik twee keer per week een kwart, en geloof me als ik zou gaan drinken word ik dood en doodziek.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit weer erin. Heb al een paar dagen dat ik klokslag 6 uur wakker lig, ik hoef er echter om 7 uur pas uit, lig dan tot kwart voor 7 te woelen om dan nog even in slaap te vallen, niet fijn....... Weet iemand hoe ik deze flow kan doorbreken.

Ā 

Bedankt en sterkte voor degene die dit nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...