Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Wimmelt ik slik een halve per week, s'maandags een kwart en donderdags een kwart. Ik weet uit ervaring dat dat voor mij voldoende is. Ik ben er van overtuigd dat een halve slikken om de 3 dagen ook nog effectief genoeg is. Dat spul blijft 10 dagen in je lichaam zitten.

Slik je er nu 1 per dag? Dan zou je misschien kunnen proberen om een halve te nemen of een kwart en langzaam naar 2 halven per week, als je jezelf daarin vertrouwt. En anders evenĀ  bespreken met je h. arts of diegene die de medicatie heeft voorgeschreven.

Wat je ook nog kan doen is onder het draadje "vraag het de hulpverlener" je vraag plaatsen, zij zullen vast ook wel een antwoord hebben.

Ā 

Ā 

Supertje SUPERRRRRRRRRRR :) :) :) :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon ff kijken Wimmelt dat spul moet ook uit je lichaam hƩ het is nu een paar dagen dat je het op een halve doet. Maar die hele zit er ook nog steeds. kijk het ff af. Misschien dat je nu over een week wat minder moe bent. Gaat goed komen joh. ;)

Ā 

Ik heb hem ook geslikt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wimmelt ik herken je ' geklaag' Ā over de refusal helemaal!

Ik ben uit mezelf van een hele naar een halve gegaan.

Ik had ook last van de bijwerkingen. En precies zoals Bol schrijft, geef die halve ook een paar weken de tijd.

Maar wat is beter, je nu tijdelijk moe etc voelen of drinken en al DIE ellende.

Je voelt je echt niet beter zonder de refusal.

En ik denk dat het er veel mee heeft te maken dat je lichaam ook aan het herstellen is.

Dat duurt gewoon maanden.

Ik ben vorig jaar juli met de refusal begonnen en nu heb ik totaal geen last meer van de bijwerkingen.

Ik merk het niet eens, zodat ik het vergeet in te nemen.

Daarom kom ik het hier opschrijven.

Want ik WIL ER VOORLOPIG HEEEEL LANG NIET meer mee stoppen.

Ik zou zeggen geef het nog niet op.

Sterkte.

Ā 

... en de refu zit er weer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zit er weer in, ik laat me niet kisten.

Dank An voor je steunende woorden. De effecten van een halve ipv een hele zullen idd wel even op zich laten wachten. Ik heb stiekem de indruk dat het al wat de goede kant opgaat! En de bijwerkingen van drinken zijn op zn minst 10 keer zo erg!

Je gaat goed An , we gaan hopelijk Bolletje achterna, waarvoor ook veel respect! Super ook super!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Refu zit er weer in, slaap nog steeds geweldig goed. Refu zorgt voor veel rust in mijn hoofd omdat ik geen discussie met mijzelf hoef te voeren over alcohol. Nagenoeg geen last van de bijwerkingen.

Wel hoest mijn hele gezin vreselijk, inclusief ikzelf maar het schijnt dat wij niet de enigen zijn..... Werkze allemaal en sterkte voor degene die het nodig hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer genomen. En deze dagen kwam ik WEER tot het besef dat het totaal stoppen met drinken veel meer is

dan alleen Niet drinken. Telkens worden er beslissingen genomen in je leven en moet je kiezen... dit of dat.

En nu nam ik weer een beslissing met in mijn achterhoofd .... als ik dit doe komt mijn nuchtere leven in gevaar.

Niet doen dus.

Van de ene kant heftig, van de andere kant.... voel ik een enorme bevrijding.

Uiteindelijk kies ik dan voor MEZELF.

Mijn gezondheid, mijn welzijn.

Als of er een kwartje viel.... hoorde jullie het niet?Ā  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het precies An, heb dezelfde soort ervaring. Nu ik niet meer kan drinken loop ik voor het eerst echt op tegen waar het in wezen over gaat! Er is geen vlucht methode meer en ik merk nu dat ik me door de triggers heen MOET worstelen en daar leer ik van. Dat betekent vanzelf dat ik keuzes moet maken die in eerste instantie mijzelf goeddoen. Elimineren van risicovolle omstandigheden betekent; Niet over me heen laten lopen, alleen voelen omzetten in daden waardoor ik dat minder voel, of me gewoon maar even alleen voelen, ook geen ramp, het mag er zijn. En inderdaad, daarnaast het gevoel van bevrijding hoe lastig het soms ook is!

Ā 

Hij zit er dus weer in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om te lezen wimmelt en an!

Laatst leek iemand te schrijven dat als je medicatie neemt dat je dan vergeet om " er aan te werken"

Maar uit jullie verhaal blijkt dat niet.

Je kan niet drinken

Je wilt niet drinken

En je gaat er mee aan de slag

All inclusive dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...