bolletje Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Ben ik nu de enigste die dit draadje nog gebruikt? Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Ik gok dat bb een ban heeft. Maar komt vast weer terug. En voor de rest, weet ik even niet wie er nog refusal slikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik Jaap Ik slik al ruim een week weer refusal (alweer bijna 2 weken bedenk ik me net) zolang ik maar niet drink hĆØ! Als ik in deze periode van mijn leven weer zou gaan drinken wat ik voorheen altijd deed als het niet lekker liep, dan zou compleet het hek van de dam zijn en of ik dan nog in staat zou zijn om weer te stoppen... Zonde om al die maanden te gaan vergooien! Ik doe met je mee Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Super hoor, dat je je zelf zo beschermd. En misschien nog wel erger van die maanden die achter je liggen, ook de dagen die voor je liggen zal door drinken niet veel goeds doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Wat fijn Sha. dat je ook op dit draadje bent. Voelde me al een beetje allenig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2013 Weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2013 Originally posted by: bolletjeWeer geslikt.quote> En ik heb ook weer Refusal geslikt. Het helpt me wel dat ik er met mijn Huisarts over gesproken heb. Krijg ook nieuwe Refusal. Die ik nu gebruik is over de datum. Is niet zo erg zei de HA. Werkt alleen wat minder. Maar ik heb wel zoveel respect voor Refusal dat ik niet zal proberen erbij te drinken. Vandaag ga ik de nieuwe halen.Iedereen hier een mooie nuchtere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Wat fijn Hanneke dat je een goed gesprek gehad hebt met je h.a. en wat goed dat je door blijft gaan met de Refusal. Je bent een kanjer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 En???? Weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Bol, ik slik niet met vaste regelmaat daarom vergeet ik ook 'te melden' ik slik alleen op het moment als ik denk 'aiaiai' soms 3x per week soms 1x per week net hoe het loopt en uitkomt. Afgelopen week 2x een halve geslikt nu weer proberen op eigen kracht verder te gaan maar...de refu blijft binnen handbereik! Drinken zou geen oplossing voor me zijn ja voor even misschien, even in een roes en alles vergeten en om vervolgens de volgende dag met een kater op te staan en het probleem is er ook nog... Helaas gaan 'even en drank' bij mij niet samen dus in noodgevallen houd ik het toch maar bij de refu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Gabs??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2013 Pffftt daar moet ik niet meer aan denken Sha. Aan die kater bah. Nee ik hoop echt dat ik die nooit meer krijg dus zit ie er hier ook weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2013 Ik neem trouw iedere ochtend een halve. Ik heb de indruk dat ik van een hele rare PSYCHISCHE bijwerkingen krijg zoals angsten. Leek heel veel op vroeger. Ik heb het alleen nooit in verband gebracht met de refusal. Het staat ook niet in de bijsluiter meen ik. Nu ik een halve neem is het okay. En daar durf ik toch echt al niet op te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Ik slik nu iedere dag een halve. Misschien kan ik ook wel met minder want ik durf echt niet te drinken als ik dat in mijn lijf heb. Soms is angst wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Klap klap klap voor Hanneke;) Ja je moet dat gewoon uit proberen meid. Zolang je de wetenschap hebt dat je met Refu of Antabus niet kan drinken, is het goed. Lekker rustig in je hoofd hƩ? Komt omdat je zo sterk en goed bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2013 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 HĆ© hallo, Bollie als jij het goed vindt doe ik weer mee, 3 x daags Baclofen. de eerste 2 zaten er al in, daar gaat de derde hap .... zo zij zitten erin en bedankt jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Voelde jij je in de steek gelaten Bolletje, ja ik ook maar werd gedwongen, helaas. maar niet getreurd, ik ben er weer en we maken er een vrolijke boel van. Vind je niet Bolleke hahaha je bent zo stil, ik zie alleen maar "geslikt", je hebt toch wel meer te vertellen. Kom op meid doe wat met dit draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Welkom terug BB. En natuurlijk vind ik het prima dat je weer mee doet. Ik heb niet veel te willen trouwens, het draadje is voor iedereen. En ik voel me niet in de steek gelaten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Ja dat dacht ik al maar gelukkig heb je mij toch Je moet het me niet kwalijk nemen als ik een dag hier vergeet, m'n pilletjes nooit, ze zijn heilig voor mij nou Bolleke de eerst gaat er weer in ..... hij zit erin Dag Bolleke.....zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Hier gaat de 3e .... ze zitten er weer in. Kijk zo hoort het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goh...wat heb ik geslapen zeg, tot 11 uur. oh goedemorgen Bolleke gauw m'n pilletjes innemen .... en ze zitten er weer in Toch wel fijn, ik kan weer zorgeloos en zonder "trek" of "craving" verder. Hoe makkelijk kan je het hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Hartstikke goed BB. Het maakt niet uit hoe je adb. blijft, als je het maar blijft. je gaat goed kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden