Spring naar bijdragen

Daar ben ik weer...


Ties

Aanbevolen berichten

Ja, ik heb nu dus een hele fijne avond, gewoon wat inpakken voor de verhuizing, een beetje rommelen en tv kijken. Ik voel me goed en vind dat doodeng want straks komt het monster dat zegt dat ik dan ook wel weer kan drinken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Ties, 

Jouw verhaal lijkt het mijne wel, ik ben ook doordat ik ging verhuizen ( aantal maanden geleden) terug gevallen, en ook wij hebben een geweldig droomhuis gekocht. Ik herken het voor mezelf als iets vertrouwds achter laten, ik hecht nogal graag aan de oude, vertrouwde dingen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn vorige huis wel echt een hele fijne plek was. 
 

En hetzelfde herkenbare gevoel wat betreft jezelf weer beter voelen, en dan weer voorschut gaan herken ik ook. Die had ik namelijk gewoon wekelijks. 
 

helaas heb ik de antwoorden niet voor je, en ook nog niet voor mezelf. 
Maar you can do this. Ookal moet je de komende tijd teveel met alcohol in je koppie zitten, zodat je juist dan niet drinkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou nou wat een irritante dag, eerst door een collega gepasseerd met een casus waar hij een hele hoop tamtam bij maakte en waar hij de held wilde spelen (ik vond en vind het nog steeds wel meevallen) en daarna op de weg naar huis ging er nog een mede automobilist tekeer tegen me, terwijl ik niet degene was die midden op de rotonde stil stond.

Maar ik ga het van me af laten glijden (of althans dat proberen), heb lekker eten in huis en morgen kan ik uitslapen. Proberen weer eens iets op papier te krijgen vanavond en lekker slechte series kijken. Iig ga ik niet drinken en dat zou in het verleden wel eens anders geweest kunnen zijn want ik voel me best boos, en boosheid is ook een van mijn triggers. Maar het gedoe is het niet waard, ik blijf droog, lekker puh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...