lady jane Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Dune: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 ben en blijf speuren op het net over de baclofen,... wat me wel duidelijk is geworden dat Ameisen niet terug mailt... velen hebben dat gemeld.. jammer, ook dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 jammer idd, maar niet het einde vd wereld Dune, probeer het als uitdaging te zien en kom bij jouw bodem; dat jij niet op gaat geven, hoe de buitenkant ook tegen zit. In contact met jouw binnenkant kan dat. Ook al lijkt er helemaal niets meer jij bent er wat Kate schrijft: het hier en nu is er, altijd. En jij bepaalt hier en nu wat je doet. Ameisen is misschien overspoeld door mensen als wij, misschien ziek, weg, vul maar in; maar dat hij niet reageert is iets met hem en niet tégen jou. Ik vind het wel een beetje op het randje om nu zelf te experimenteren met baclofen is er helemaal niemand te vinden, die èn medisch onderlegd is en veel van baclofen afweet? Het AMC lijkt me toch redelijk benaderbaar, desnoods via je HA. Ooit ga je hier op terugkijken hopelijk héél tevreden dat je dit aan kon pakken en boven jezelf uitgroeit en ooit hoeft niet ver weg te zijn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 en een hele reele kijk op de meeste zaken, als ik zijn columns soms lees. Leuke man ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Het is ook wel te verwachten dat Ameisen niet reageert, daar heeft die man het toch veel te druk voor? Hij zal wel tig mailtjes ontvangen. Ik snap ook wel dat hij niet op individuele mailtjes kan ingaan, medicijngebruik is toch erg persoonlijk en een diagnose via het toetsenbord lijkt me ook niet zo verstandig. Heel veel sterkte, Dune, ik lees dat je het erg moeilijk hebt. Maar zoals de anderen ook al schreven, het zit 'em niet alleen in die pilletjes , sterker nog, JIJ zal het op eigen kracht moeten doen. Zo'n pilletje kan helpen, maar ook niet meer dan dat. Ook ik ervaar af en toe nog trek, maar ga mijn dosis beslist niet verhogen. Het is zoveel beter te doen dan voorheen en dat is al een hele winst. Maar goed, ik heb makkelijk praten, bij mij werkt het nog en bij jou niet meer. Ik las dat je het gisteren droog hebt weten te houden, mooi!! Een voor jou! En ja, antabus werkt net zoals refusal. Heb ik ook ooit gebruikt, maar ik werd heel naar van de bijwerkingen die na ruim een maand nog niet over waren. Ik hoop voor jou dat het je helpt, het geeft je in ieder geval rust in je koppie, want er bij drinken KAN ECHT NIET !!!!! Is namelijk levensgevaarlijk. Nog goede adviezen gehad van bb of Romualdus? Kom op Dune , vind de kracht in jezelf om hier doorheen te gaan, je zal zien dat je er sterker uitkomt, je kan het! Liefs, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 lieve meiden, Ja, jullie hebben gelijk, ik bemerkte de ultieme werking, en dacht toen, heel naief, dat ik klaar was.. zo, alco-draad doormidden geknipt... geen last meer van... nou ja, dat is erg kort door de bocht, maar wel een beetje waar... het blijkt dat ik uiteindelijk alleen mezelf heb om op te vertrouwen.. dat was slikken! er zat acceptatie in, ik kan niet anders, maar zeker ook het einde van een droom. ik heb er even aan mogen snuffelen! daarna kwam ik in een achtbaan terecht, afbouw seroxat, opbouw baclo, terwijl mijn lijf niet goed voelde.. intussen pijn en teleurstelling, en ja soms ook een kater er tussendoor niet fijn! ik moest iets doen, maar wat? ik heb toen besloten, ik ga helemaal terug naar af.. heel langzaam en heel gedegen... rust, vooral dat.. en intussen blijft mijn strijd, die van de trek, the natuaral way en hoop ik ergens, maar maak er geen halszaak van, ik onderweg een goede situatie voor mezelf tegen kom... dusss we gaan er maar weer voor.. BB en Romualdus zoeken ook naar het fenomeen, maar staan ook een beetje met de rug tegen de muur, niemand weet echt hoe het kan en hoe het zit, en wat te doen.. lief jullie steun, het doet me goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dune, wij probleemdrinkers hebben jarenlang drank gezien en ge(mis)bruikt als instant "probleem"op losser of sfeermaker. Niet echt geleerd om problemen zelf op te lossen op een nuchtere manier, die je achteraf trots laat voelen. Of door omstandigheden/crisis het afgeleerd. In elk geval waren we er het contact mee kwijt dat we dat in ons hebben. Misschien wordt het ooit een zege voor je dat je nu zulke tegenslagen ondervindt. De hulpmiddelen zijn er en werken niet altijd zo dat je er genoeg aan hebt. Voor een ander is het een prima gereedschap. Jij zult nu creatief moeten zijn en iets weer in jezelf aanboren. Ik heb ooit ook met een hulpmiddelen geprobeerd te stoppen. Ook een omstreden middel, maar voor mij werkte het fantastisch. Tot ik iets meemaakte en die fles die er nog stond soldaat maakte. Ik was weer een jaar of 10 van het padje af. De laatste keer heb ik dit forum en de adb=-training gebruikt en meer aan weten te boren in mezelf dan ik ooit voor mogelijk hield. Ik las later pas hier over Refusal, en de rest, en nu ben ik daar wel blij om, want tot nu toe heb ik die niet nodig gehad. maar ik weet zeker dat ik toen zou hebben gedacht van wel. Ik ben sterker dan ik wist. Waarschijnlijk geldt dit voor jou ook. En wie weet hoe jij hier over een paar maanden schrijft? Voor je strijd en je niet opgeven wil ik je vast een feli geven, die laten mij zien dat je sterk bent, leert van jezelf en het forum, door gaat zoeken als het niet gaat zoals gehoopt. En je verlangen om niet meer te drinken is groot en sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ben wel benieuwd naar bovenstaand bericht, eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Zieltjes werven Dune, een arts en psychologe die samen in Amsterdam werken. Kan dus niet hier, dit is een lotgenotensite en reclame voor je eigen bedrijf hoort hier ook niet. Terecht verwijderd dus. En als je al therapie wilt, kijk gewoon in de Gele Gids of zoiets, maar professionals die hier komen hengelen: bah, ik word er misselijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Aagjes googlen meteen he Nance? Hier nog zo een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 hahahahaha Jane!! oke, dat begreep ik eerst niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 ja meis, drank maakt meer kapot.............;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: jane4Aagjes googlen meteen he Nance? Hier nog zo een.quote> Klopt Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Forummers ik hoor de fanfare al op 5 maanden afstand aankomen voor onze Nancy die morgen 5 maanden droog staat. Alvast een opsteker: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Heeeeeeeeeeeee, ik was het vergeten , wat raar...maar bedankt, idd morgen 5 maanden! Maarruhhh...pas na 6 maanden tel IK weer. Vorige keer met 6 maanden een terugval gehad van 3 maanden, vandaar.. Romualdus, bedankt voor je niet aflatende steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ennuhhh...Romualdus, jij ook gefeliciteerd he?!? Ik hoop dat jullie een leuke dag en/of avond hebben gehad met z'n allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 TADAAAAAAAAAAAAAAA NANCYYYYYYY Top top top! gefeliciteerd, en met 6 maanden vieren we gewoon weer een feestje! Romualdus stiekum jarig geweest, of ook een annieverserie? ik heb het gemist.. schaaammmm dus gefeliciteerd Romualdus!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 :present::present::present::present::present::present: Nancy en Romualus jullie gaan gestaag, goed en gedegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Jaaaa, nu is het de ene echte dag voor Nancy. Ook al begint het voor jou pas bij 6 maanden, ik vind dit een prachtige prestatie waar je trots op mag zijn. Ondanks af en toe de drang naar de fles hebben gehad hem toch dicht gehouden. Proficiat meid, en nog vele drogen maanden toegewenst. Drink er maar een champagneglas van mijn S.a rood grand cru 2012 op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 No way Miranda, bb heeft alleen een gedwongen vakantie van 2 weken opgelegd gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Zoooo...daar zijn we weer terug van een welverdiende all in vakantie op een zonovergoten eiland en dat voor noppes . Heerlijk genoten en eindelijk een beetje tot rust gekomen. Bedankt. Maar wat is het hier rustig had je niets meer te melden Romualdus, of was je jaloers sorry Miranda, ik had je graag meegenomen maar het was een reis voor 1 persoon. (achteraf gelukkig maar hahaha ) Maar we gaan weer naar de orde van de dag. Ik ben wel nieuwsgierig naar de up-dates, dus laat horen hoe ieder er voor staat, al je wil. goede of slechte maakt niet uit, daar leren wij van. Om maar te beginnen ben ik na m'n operatie gaan verhogen van 70 naar 90mg per dag. Ik voelde een onrust opkomen en heb het zekere voor het onzekere maar gedaan. Ik heb géén last van bijwerkingen gehad en voel me weer veilig. Voorlopig blijf ik even op de 90mg.p/d hangen, bevalt me goed Waarschijnlijk komt het door de narcose dat ik zo moe blijf en vreemde dromen heb, kan wel 3 tot 6 maanden duren pfff...niet leuk dus. advies van de arts...véél rusten ! Dus die gratis vakantie kwam ff goed uit Maar goed "fijne mensen" ik laat het even hierbij, laat wat van je horen (wakker blijven ) Hasta la vista. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 hé mirandaatje de snoezepoes van het forum ach...heb je me gemist ? ik jou ook hoor...hier een goedmakertje en alweer naar de 5e maand pfff wat gaat dat snel. goed gedaan meisie ga zo door ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Tuurlijk...wat overleef ik niet....alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Een weekje zonder baclofen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 wie Jaap ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten