Spring naar bijdragen

Wanneer werd het gemakkelijker voor jou?


Mariann

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Ik weet nog met stoppen met roken dat het 9 maanden duurde dat ik er echt helemaal niet meer naar taalde, het wel al gemakkelijker werd na 4 maanden, maar het toch nog even duurde. Hoe vergaat dat iedereen nu met het drinken? Ik zit op 4 maanden nu en hoop dat het wat gemakkelijker wordt. De wall is dan voorbij.

Ik  lees er verschillende verhalen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn ervaring was het niet zozeer de verstreken tijd maar het soort besluit dat het uiteindelijk gemakkelijker maakte voor me. Ik vroeg me zelfs af of het stoppen dit keer niet al te gemakkelijk ging en was er verbaasd over dat er nauwelijks adders onder het gras bleken te zitten toen ik daarnaar op zoek ging. Maar dat was niet de eerste poging en de eraan voorafgaande gingen na enige tijd steeds weer mis. Bij roken was de ongemakstijd bij mij beduidend korter dan 4 maanden, steeds zo'n week of 2, 3 tot de fysieke afhankelijkheid weg was. Maar ook daar ben ik een aantal keren teruggevallen. Er echt helemaal niet meer naar talen is inderdaad nog wel een stap verder. Voor het drinken duurde dat bij mij toch wel meer dan een jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roken bij mij, toch echt wel een jaar.

En drinken eigenlijk ook, zeker wel een jaar.

Weet nog goed dat ik weer eens begon na 10 maanden en heftige craving.

Nou dronk ik de laatste jaren helemaal niet zo idioot veel, maar toch wel iets teveel.

Ik vind het nog steeds niet gemakkelijk nu na bijna drie maanden

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...